Gå til innhold

FU: Går du på loppemarked?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Loppemarked er morro. Desverre er det ikke så mye å finne på små steder....Tror folk er redde,både for å gi vekk noe naboen kan ha nytte av, og for å gå i naboens avlagte klær.

Har funnet div. kjoler,lamper osv.Men har ingenting fra loppemarked jeg bruker nå.

Men, så var jeg mer aktiv på den fronten, i mine yngre, kunstneriske dager.

Annonse

Annonse

I sommer var vi innom en svensk "loppis" - gudbedre - og ungene kjøpte hver sin gummi-orm som de skulle skremme farmora med...

Monsemannen skaffa seg en Tandberg "Sølvsuper" stereosak - visstnok noe VELDIG gjevt å ha, for 200 kroner for noen år tilbake.

Ellers er det jo alltids trivelig å k v i t t e seg med div. skit og lort til et loppemarked.

For et par år siden sendte jeg "hele" åttitallet mitt i vei - vaser og kopper osv. i rosa og svart, åttekanta glass, hyrdetepper, gråtende klovner, potteskjulerer (svanetypen...) telysestaker i 3 høyder you know... romaskin, en stabel rosa og mintgrønne duker i indisk bomull og en REMA 1000-pose med l y s m a n s j e t t e r *good riddance* Etterpå tok jeg meg en tur for å se om noen kjøpte, og jammen ble det ikke solgt alt sammen. Gøy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...