Gå til innhold

Synes unge gutter at eldre piker er attraktive?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Lionn

10

• -Riksklysa

8

• rufsetufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Han er nok definitivt pervers, ja!

vet vel ikke om jeg vil gå så langt, men det der grenser definitivt over mot det perverse ja... men det er vel greit for litj karen å ha fantasier... når jeg blir førti kommer jeg sikkert til å ha fantasier om de på 18, hehe... (fortsatt altså, hehe)

Ok, så neste gang jeg skal smiske med gyrken må jeg si til henne at hun er en volla kebe? Kanskje hun er litt schpaa også?

Ja, Gyrken er så vidt jeg vet fra hovedstaden og kjenner nok til dialekten der nede.

Så gå for den, og jeg tror gyrken er din rimelig raskt!

Gjest carlina

Det er sånn.. skulle det stå.. altså, sånn de snakker.

Tror nok jeg hadde fått store problemer om jeg hadde kommet i prat med den gutten ja!

Det er ganske utrolig hvor mye "slang" utrykk og forkortelser det er blandt dagens teenagere!

vet vel ikke om jeg vil gå så langt, men det der grenser definitivt over mot det perverse ja... men det er vel greit for litj karen å ha fantasier... når jeg blir førti kommer jeg sikkert til å ha fantasier om de på 18, hehe... (fortsatt altså, hehe)

Det er rart det der med oss gutta...

Når vi er 12 fantaserer vi om de på 12.

Når vi er 16 fantaserer vi om de på 16, osv osv osv..

Når vi er 18 fantaserer vi om de på 18.

Når vi er 20 fantaserer vi om de på 40.

Når vi er 25 fantaserer vi om de på 18.

Når vi er 30 fantaserer vi om de på 18.

Og store forandringer i forhold til det her blir det nok ikke, uansett hvor gamle vi blir.

Annonse

Tror nok jeg hadde fått store problemer om jeg hadde kommet i prat med den gutten ja!

Det er ganske utrolig hvor mye "slang" utrykk og forkortelser det er blandt dagens teenagere!

Ja, jeg fatter faen skjæra meg ikke et ord om jeg kommer borti noen på byen.

Kvinnfolk er faen meg like ille til å snakke, men dem kan man vel i det minste tette kjeften på :)

Det er rart det der med oss gutta...

Når vi er 12 fantaserer vi om de på 12.

Når vi er 16 fantaserer vi om de på 16, osv osv osv..

Når vi er 18 fantaserer vi om de på 18.

Når vi er 20 fantaserer vi om de på 40.

Når vi er 25 fantaserer vi om de på 18.

Når vi er 30 fantaserer vi om de på 18.

Og store forandringer i forhold til det her blir det nok ikke, uansett hvor gamle vi blir.

rart det greine der, hvordan er det med homser og lesbiske da tror du?

rart det greine der, hvordan er det med homser og lesbiske da tror du?

Det er faen ikke godt å si...

Jeg ser jo isåfall problemet blant lesbene, da samtlige 40 år gamle lesber i såfall faller for 18 åringer mens 18 åringene ikke faller for 40 åringer før de blir 20.

Nei, dette ble dypt.

*øl*

Det er faen ikke godt å si...

Jeg ser jo isåfall problemet blant lesbene, da samtlige 40 år gamle lesber i såfall faller for 18 åringer mens 18 åringene ikke faller for 40 åringer før de blir 20.

Nei, dette ble dypt.

*øl*

vi kan gå en tid i møte med mange single eldre lesber med andre ord...

ser hva du sier, men skjønner kvidder... *lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...