Ulv I Faarikaal Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Sannsynligvis ikke. *ler* Bli med på en test ? 0 Siter
Anki Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 84% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Jippi! Endelig noe jeg kan *s* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Puh, fikk 66% jeg, enda du har MYYYYE mer erfaring enn meg. *gliser* Men jeg er rævva i senga vettu. Det var det der med kvalitet og kvantitet. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Bli med på en test ? Har tatt en, 66%... Typisk dårlig i senga.. *ler* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Men jeg er rævva i senga vettu. Det var det der med kvalitet og kvantitet. Det er jeg og, jeg suger skikkelig... :-) Ble derfor overrasket over å få hele 66%... Det sto også at jeg var egoistisk, det var noe skuffende... ;-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 84% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Jippi! Endelig noe jeg kan *s* Ja 85 % er kanskje ok. He he, siste spørsmål: "Er du glad i sex?" Alternativ d) "Nei, sex er noe schwineri!" He he he. 0 Siter
Gjest SEXTROLLET Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Ja 85 % er kanskje ok. He he, siste spørsmål: "Er du glad i sex?" Alternativ d) "Nei, sex er noe schwineri!" He he he. KLART JEG ER 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Ja 85 % er kanskje ok. He he, siste spørsmål: "Er du glad i sex?" Alternativ d) "Nei, sex er noe schwineri!" He he he. Sex er ikke skittent, bare litt klissete. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Det er jeg og, jeg suger skikkelig... :-) Ble derfor overrasket over å få hele 66%... Det sto også at jeg var egoistisk, det var noe skuffende... ;-) "Det er jeg og, jeg suger skikkelig... " *flirer* Tilsammen er vi forpult dårlige faktisk! 0 Siter
Gjest rufsetufsa og tigertrollet eller tigertrollet og rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 "Det er jeg og, jeg suger skikkelig... " *flirer* Tilsammen er vi forpult dårlige faktisk! Jepp, prøv en trekant med oss, og du vil aldri mer ha sex... ;-) 0 Siter
Gjest tigertrollet og rufsetufsa er ikke gode! Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Jepp, prøv en trekant med oss, og du vil aldri mer ha sex... ;-) Yess, baby! Vi kurerer ikke gruff, men lysten på sex;) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Yess, baby! Vi kurerer ikke gruff, men lysten på sex;) Og så er vi jævlig gode til å herpe tråder. Vel, denne gangen har det hvertfall handlet om det det skulle. (Kanskje ikke noe godt sjekketriks av oss...?) 0 Siter
Spirea Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Ikke akkurat noen bombe, men likevel.... Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 92% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Shit I'm good ;o) 0 Siter
conan Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Ikke akkurat noen bombe, men likevel.... Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 92% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Shit I'm good ;o) Talk is cheap! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.