Gå til innhold

En av mine fantasier

Anbefalte innlegg

Gjest fantasten

Er å ha trekant med to menn. Jeg vil de skal elske med meg i flere timer, få meg skikkelig kåt. Mens en slikker og fingrer meg skal den andre suge og massere brystvortene, så skal de bytte på det. De skal holde på til jeg bønnfaller de om å få pikk, noe jeg ikke får med det første. Etterpå mens den ene tar meg hardt skal den andre stå og ronke foran meg før jeg tar pikken hans i munnen for å slikke og suge den, dette bytter de på.

Er det normalt å ha en sånn fantasi? Jeg er jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68948-en-av-mine-fantasier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

27

• SierDuDet

22

• Zirine

5

• conan

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

En meget normal og hyggelig fantasi, og på ingen måte uvanlig eller kinki faktisk så normal at det er et av de vanligste senarioer i en sunn ung kvinnes fantasi verden....

Yess, vi to er faktisk enig om en fantasi -tenk det!

Og, ja, den er ytterst normal;)

Jasså, så du er i live?!

Vi (les:riksklysa og jeg) har vært dypt og inderlig bekymra altså *nikker*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68948-en-av-mine-fantasier/#findComment-326560
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...