Gå til innhold

Streptokokker seksuelt overførbart???

Anbefalte innlegg

Gjest lurerveldig

Min mannlige partner har fått påvist smitte i underlivet og mener jeg bør sjekke meg. Men smitter det egentlig seksuelt? Jeg har ingen symptomer. Kan jeg smitte videre til evt andre partnere selv om jeg ikke har noen plager?

Og hvis det ikke smitter seksuelt - hvordan har han fått det til å begynnne med???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69754-streptokokker-seksuelt-overf%C3%B8rbart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en anonym fyr

Streptokokker er særdeles smittsomt. Om han har fått streptokokker i underlivet, trenger ikke det ha skjedd etter sex. Han kan godt ha fått det på hånden først, for deretter å få smitten til underlivet etter å ha vært på toalettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...