BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hva var URL'n igjen? Jeg vil kikke litt. 0 Siter
Amiga Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Send meg mail så får du den. [email protected] 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Send meg mail så får du den. [email protected] sånn. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Hvem er det du vil kikke på? *s* deg selvsagt! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 deg selvsagt! Sorry, jeg er ikke der... :-) 0 Siter
Singularity Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Sorry, jeg er ikke der... :-) Hvorfor ikke ? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hvorfor ikke ? Har ingen nye bilder, er lite fotogen, og vet ikke hvordan jeg ordner det med scanneren på jobb. Tre gode unnskyldninger... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Sorry, jeg er ikke der... :-) doming! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 sånn. Hmmm, deg har jeg ikke sett deg før Lenge siden jeg har tittet innom. 0 Siter
Singularity Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Har ingen nye bilder, er lite fotogen, og vet ikke hvordan jeg ordner det med scanneren på jobb. Tre gode unnskyldninger... Hvis du bor i Oslo-området kan du jo prøve å komme deg avgårde på et minitreff, så kan du få en med digitalkamera til å ta noen bilder. Er du heldig blir du fornøyd nok med et til å sende inn :-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hvis du bor i Oslo-området kan du jo prøve å komme deg avgårde på et minitreff, så kan du få en med digitalkamera til å ta noen bilder. Er du heldig blir du fornøyd nok med et til å sende inn :-) Mini-treff... *ler* Jeg trodde det var treff med barn, inntil for en uke eller to siden... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Hmmm, deg har jeg ikke sett deg før Lenge siden jeg har tittet innom. Meg mener du? 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Mini-treff... *ler* Jeg trodde det var treff med barn, inntil for en uke eller to siden... Hoho. Dolerne & miniene. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Meg mener du? Jupp, deg Jeg hadde ikke sett deg før. Er litt treg, jeg. Var mange andre der jeg ikke hadde sett også 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Jupp, deg Jeg hadde ikke sett deg før. Er litt treg, jeg. Var mange andre der jeg ikke hadde sett også Jamen jeg har altså bytta ut bildet fra nittenhundreognittifem. Skjønte at sånn kunne jeg ikke holde på, å vise bilde av meg selv fra den gang jeg var ung. Dermed satte jeg inn et nakenbilde. (jeg vil iallefall at lion skal tro det.)(faktum er at jeg sitter i undertøyet på toget) (det går nemlig fint an) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Jamen jeg har altså bytta ut bildet fra nittenhundreognittifem. Skjønte at sånn kunne jeg ikke holde på, å vise bilde av meg selv fra den gang jeg var ung. Dermed satte jeg inn et nakenbilde. (jeg vil iallefall at lion skal tro det.)(faktum er at jeg sitter i undertøyet på toget) (det går nemlig fint an) Sitter du i undertøyet på det bildet? Skuffende at du da har klipt bort resten av kroppen Oki, da har jeg kanskje sett deg før, men det bildet har jeg ikke sett før. Det var forresten fint! 0 Siter
Singularity Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Mini-treff... *ler* Jeg trodde det var treff med barn, inntil for en uke eller to siden... Nei, det er vel heller snakk om færre treffdeltakere :-) Mikrotreff er når det bare er sånn ca. 2. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Nei, det er vel heller snakk om færre treffdeltakere :-) Mikrotreff er når det bare er sånn ca. 2. 2 stykker alene på et hotellrom...? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.