Grip Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jeg skal ikke bestride din beskrivelse om Muhammed Ali storhet og betydning innen boksesporten og raseproblematikken. Jeg synes det er patetisk at den mannen blir "dyttet frem" i diverse anledninger når det virker som om han ikke helt vet hva han er med på selv. Litt hjernedød, m.a.o. Som de fleste mennesker som besitter penger og/eller berømmelse, er det flokker av hyener som vil beite på dem..sikkert så også med Muhammed Ali. I programmet i går kveld opplyste de at MA hadde Parkinsons syndrom. Dette skal visstnok hemme bevegelsene, men hodet skal være klart nok. Der er altså mulig at fyren har sin forstand i behold, men "kun" er hemmet i sine bevegelser og sin motorikk. Så langt om mine medisinske vurderinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Det er berre fordi du er heit på fyren det, di skamlause tøyte ;-) ....ja, jeg vet det er primitivt, men det er noe eget med muskeløse menn som kan sloss! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg skal ikke bestride din beskrivelse om Muhammed Ali storhet og betydning innen boksesporten og raseproblematikken. Jeg synes det er patetisk at den mannen blir "dyttet frem" i diverse anledninger når det virker som om han ikke helt vet hva han er med på selv. Litt hjernedød, m.a.o. Han er helt oppegående i hodet, så det du sier der faller på sin egen urimelighet. "..............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei, Jeg har en hel masse interesser (fra fisking til elekrtonikk), men "få" av dem innebærer å slå ned andre mennesker, eller beundring av mennesker som gjør det! Med vennlig hilsen Det der var kraftig homofilt sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg var helt hekta på temaet i tenåra, og kan ikke si meg annet enn enig. Det var stort å se han tenne ol-ilden! Han er mer enn en bokser ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.