Gå til innhold

Stønninng/hyperventilering

Anbefalte innlegg

Gjest koser meg så veldig

Jeg har fått ny type, og han er utrolig i senga. Problemet er at jeg mer eller mindre ufrivillig stønner voldsomt når vi elsker. Det grenser til hyperventilering og jeg blir helt ør, nesten så jeg svimer av. Er det noen andre som har det sånn? Hva kan gjøres med det? Og virker det som turn-off på gutten med alle denne stønningen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70475-st%C3%B8nninnghyperventilering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest koser seg også

Tro'kke det har turna off _min_ mann i hvertfall. Han er bare fornøyd med seg selv for at får meg til å "synge" som han sier....

Gjør ikke noe som helst for å stoppe det annet når vi er borte og sånn... Eller har glemt å lukke vinduet ;-)

Jeg kjenner til det ja!

Men det er jo absolutt ikke noe galt!

Det er noen ganger når jeg kommer at jeg nesten mister pusten, og blir helt fjern, og klarer ikke å ikke lage lyd!

Men bare prøv å pust tungt og rolig (selvom det ikke alltid er så lett..).

Og jeg kan (nesten) garantere deg at gutter elsker når du lager lyder og viser at du liker det!

Kjæresten min digger at jeg er en "lydperson"!

Det kan faktisk være litt turnoff med jenter med ekstremt høyt "støynivå".

Hmm...jeg skriker ikke eller noe da, men klarer ikke la være å stønne skikkelig når han støter hardt og deilig. Får prøve å jobbe litt med saken..

Hmm...jeg skriker ikke eller noe da, men klarer ikke la være å stønne skikkelig når han støter hardt og deilig. Får prøve å jobbe litt med saken..

Du trenger ikke å jobbe med å slutte å stønne, det må da utvilsomt bli alt for vanskelig, men du kan kanskje trene opp kondisen din :)

Annonse

Du trenger ikke å jobbe med å slutte å stønne, det må da utvilsomt bli alt for vanskelig, men du kan kanskje trene opp kondisen din :)

Ikke noe feil med kondisen min, er bra trent skjønner du. Men han er bare så god..ut av en annen verden... Aldri opplevd at jentene gjør sånt du eller? Eller har du bare vært med jenter med dårlig kondis;)

Ikke noe feil med kondisen min, er bra trent skjønner du. Men han er bare så god..ut av en annen verden... Aldri opplevd at jentene gjør sånt du eller? Eller har du bare vært med jenter med dårlig kondis;)

Joda, og jeg liker stønninga, så sant den ikke grenser til ekstreme skrik :)

Jeg vet ikke hvorfor du hyperventilerer, tenkte bare at det kunne være pga veldig dårlig kondis eller noe sånt..

Men det var kanskje en dårlig teori :)

Joda, og jeg liker stønninga, så sant den ikke grenser til ekstreme skrik :)

Jeg vet ikke hvorfor du hyperventilerer, tenkte bare at det kunne være pga veldig dårlig kondis eller noe sånt..

Men det var kanskje en dårlig teori :)

Jepp, var det, men det er jo ikke direkte hyperventilering heller da, bare litt for mange stønn tett etterhverandre liksom. Du hører sikkert noe lignede en dag du og når du blir like god :P

Jeg kjenner til det ja!

Men det er jo absolutt ikke noe galt!

Det er noen ganger når jeg kommer at jeg nesten mister pusten, og blir helt fjern, og klarer ikke å ikke lage lyd!

Men bare prøv å pust tungt og rolig (selvom det ikke alltid er så lett..).

Og jeg kan (nesten) garantere deg at gutter elsker når du lager lyder og viser at du liker det!

Kjæresten min digger at jeg er en "lydperson"!

Kan som gutt på 22 si at det er et veldig turn on når jenta stønner.

Da har vi vel tilfredstilt riktig at dere vil gi uttrykk for det.

Forsett med det jenter!! (",)

kan jo knapt bli bedre, større turn on skal du lete lenge etter. er ingenting som hjelper på guttens ego som litt (eller mye) stønning.

bare vent, er han så god som du sier kommer han til å utnytte det maksimalt, og da kan du begynne å snakke om hvor god han er :-)

Annonse

Capo1365380365

Var sammen med ei dame en gang som stønnet og nærmest hylte såpass mye at jeg var redd naboene skulle høre henne. Det var så høy uling at jeg noen ganger måtte be henne om å dempe seg. Skal legge til at hun var noget spesiell, riktignok. Det var moro med mye stønn og pesing i begynnelsen, men etterhvert opplevde jeg det som ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...