Gå til innhold

Han såret meg og jeg overreagerer?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva nå da?

I går hadde jeg sex med en venn av meg. Vi lå lenge og bare koste med hverandre, før vi rørte hverandre mellom bena. Jeg begynte forsiktig å runke ham, og han rotet rundt på meg. Jeg merket han var veldig tent, og ble kanskje derfor litt mer ivrig på ham. Han ble like ivrig tilbake, nesten hardhendt. Jeg hvisket til ham ”forsiktig vennen min!”. Da roet han ned. Jeg stoppet litt opp, for jeg lurte faktisk på om alt var bra med ham. Jeg spurte og da sa han ”Tja, jo, jeg vet ikke helt. Du må være forsiktig med meg. Det beste er hvis du holder tak i meg litt løst”…også sa han litt videre om det.

Og jeg? Jeg mistet av en eller annen grunn lysten.

Jeg tåler å bli instruert og opplært, men jeg er i utgangspunktet mye mer erfaren enn ham. Jeg har da også runket en hel del gutter, og får svært god tilbakemelding på det, men overfor denne vennen min så føltes det som kritikk. Han klarte på et eller annet vis å såre meg i går. Jeg vet jo at jeg er ganske god på dette, men følte i går at jeg ble veldig jekka ned. Jeg vet også at det er individuelt hvordan gutta liker bli runket, men at jeg var for hardhendt med ham…det likte jeg dårlig. Bra han sier fra, da, men jeg ble likevel såret.

Det hele stoppet opp. Og det var det hele. Det ble ikke mer sex. Jeg spurte ham om han ble såret av at jeg sa til ham ”litt forsiktig”, men det ble han ikke sa han. Kanskje nettopp fordi jeg ba ham være forsiktig først, så sa han det samme til meg – og det opplevdes som voldsom kritikk.

Er jeg helt sprø som reagerer på dette, når jeg selv sier i fra til ham?

Det er vel egentlig noe med at jeg ble skuffet over meg selv, og over at han kunne mene det ikke var bra nok…for jeg har jo mye erfaring. Det dobbelte av hva han har i hvertfall..

Uff, nå er jeg flau, og liker ikke tanken på å skulle treffe ham som en venn mer. Jeg har mest lyst til å trekke meg unna…Det er ikke alltid like lurt med venne-sex har jeg funnet ut.

Kommentarer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71751-han-s%C3%A5ret-meg-og-jeg-overreagerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• mrxx

5

• conan

5

• -Riksklysa

4

Mest aktive i denne tråden

Mennesker er så individuel at selv om du mener du er så erfaren, møter man unntak.

Det at du reagerer slik du gjør,forteller meg at du ikke er så erfaren som du tror:)

Jeg syns du overreagerer kraftig og at du er litt paraniod..Kanskje du venter mensen og er litt hormonell?Vi kvinner har jo en tendens til litt hysteri under den perioden!

=o)

Gjest Hva nå da?

Mennesker er så individuel at selv om du mener du er så erfaren, møter man unntak.

Det at du reagerer slik du gjør,forteller meg at du ikke er så erfaren som du tror:)

Jeg syns du overreagerer kraftig og at du er litt paraniod..Kanskje du venter mensen og er litt hormonell?Vi kvinner har jo en tendens til litt hysteri under den perioden!

=o)

Jeg overreagerer nok kanskje, ja...Men helt ærlig, sånn i bunn og grunn, er jeg nok mer skuffet over meg selv enn over ham som sa i fra.

For erfaren ER jeg, og derfor er det kjipt å få negativ tilbakemelding. Liksom "du, det det var ikke så godt egentlig...".. Skjønner?

Jeg lot meg såre, og det var forferdelig dumt. Skal prøve riste det av meg. Og jaaaada, venter mensen typisk ;-)

Men et annet problem er jo hvordan jeg skal forholde meg til ham nå?

Ting forandrer seg vel etter at man har hatt sex med en venn?

Hm, tror det får bli et eget innlegg..

Gjest Hva nå da?

Ja, du overreagerer og du er nokså urimelig. At du rettleder han er helt greit, men ikke det motsatte? Fordi du har så mye erfaring og så glimrende referanser?

Det var ikke sånn ment, da...

Jeg ser jo det at jeg overreagerer, og det må jo være lov å rettlede hverandre. Men jeg ble vel kanskje litt overrasket, da. Så nå har jeg fått meg en smell, og er nede på jorda igjen. Kanskje jeg trengte nettopp det. For får man for mye skryt av menn, så begynner man faktisk ganske lett å tro at man er _den_ super-elskeren. Helt til noen andre sier det motsatte...og DA stikker det litt.

Takk for svar. I get it.

Annonse

Jeg overreagerer nok kanskje, ja...Men helt ærlig, sånn i bunn og grunn, er jeg nok mer skuffet over meg selv enn over ham som sa i fra.

For erfaren ER jeg, og derfor er det kjipt å få negativ tilbakemelding. Liksom "du, det det var ikke så godt egentlig...".. Skjønner?

Jeg lot meg såre, og det var forferdelig dumt. Skal prøve riste det av meg. Og jaaaada, venter mensen typisk ;-)

Ting trenger ikke å endre seg så mye,men det kommer jo an på dere begge..

Gi det litt tid så finner dere tilbake til hverandre skal du se!

Hva er forskjellen nå bortsett fra at dere har gjort noe dere ikke burde? Han er jo den samme, med sine tanker, ønsker, behov, personlighet. Han har ikke endra seg. Så da må nok du gå litt inn i deg sjøl og prøve å finne ut hva som er blitt anderledes. Hvis du likte han før "pillinga" - hvorfor skal du ikke kunne opprettholde normal kontakt? Snakk ut om tinga, så går det seg til. Lykke til. :-)

Gjest Hva nå da?

Hva er forskjellen nå bortsett fra at dere har gjort noe dere ikke burde? Han er jo den samme, med sine tanker, ønsker, behov, personlighet. Han har ikke endra seg. Så da må nok du gå litt inn i deg sjøl og prøve å finne ut hva som er blitt anderledes. Hvis du likte han før "pillinga" - hvorfor skal du ikke kunne opprettholde normal kontakt? Snakk ut om tinga, så går det seg til. Lykke til. :-)

Ja, du har rett. Jeg likte ham _veldig_ godt før "pillinga", og liker ham enda veldig godt. Er bare litt lei for at det ble som det ble med alt dette.

Vi får vel ta en prat om det, tenker jeg, også går det seg vel til...kanskje. Er litt redd for at vennskapet nå er rotet til. Blir det ikke ofte det, da, når man blander sex oppi det?

Hm. Takk for svar! :-)

Bare ett lite innspill.

Hadde truffet en ny type og vi hadde da sex etter en stund. Og som forspill så lå vi å pillet litt på hverandre. Jeg tok tak rundt "karen" og dro og dro og dro. Da stanset han meg og fortalte meg at jeg måtte ta det litt med ro for han var omskåret, og det som jeg trodde var forhud, vel det var ikke det. Jeg holdt på å slite pikken av han. Stakkars fyr!

Ja, du har rett. Jeg likte ham _veldig_ godt før "pillinga", og liker ham enda veldig godt. Er bare litt lei for at det ble som det ble med alt dette.

Vi får vel ta en prat om det, tenker jeg, også går det seg vel til...kanskje. Er litt redd for at vennskapet nå er rotet til. Blir det ikke ofte det, da, når man blander sex oppi det?

Hm. Takk for svar! :-)

Blir ofte krøll på linja ja. Kanskje du skal sette deg ned og tenke litt gjennom på hvilket plan du ønsker at kontakten mellom dere skal være? Men ikke bli "redd" ham iallefall, det er unødvendig og bortkasta.

Men som sagt: finn ut hva du vil - og snakk sammen. Det er ikke måte på hva god, gammeldags kommunikasjon kan føre med seg. Lykke til! :-)

Bare ett lite innspill.

Hadde truffet en ny type og vi hadde da sex etter en stund. Og som forspill så lå vi å pillet litt på hverandre. Jeg tok tak rundt "karen" og dro og dro og dro. Da stanset han meg og fortalte meg at jeg måtte ta det litt med ro for han var omskåret, og det som jeg trodde var forhud, vel det var ikke det. Jeg holdt på å slite pikken av han. Stakkars fyr!

*hehehe*

Annonse

Bare ett lite innspill.

*Flire*

Gjest Hva nå da?

synes du skulle skamme deg jeg...

at det går ann å reagere sånn...

og hva mener du med erfaren? hvordan definerer du erfaren?

dobbelt så erfaren? betyr det at du har hatt sex med 2 og han 1?

Unnskyld meg, men nå tør jeg påstå du passer navnet ditt - klyse!

Hadde du lest tråden nedigjennom hadde du vel også sett at jeg er fullt klar over at jeg overreagerte. Tenk, det står tilogmed i overskriften her!*himler med øynene*

Poenget er at jeg syns det hele er kinkig og det har satt seg som et lite anti-kompliment på selvtilliten. Så det så. At jeg reagerte slik er da noe jeg har holdt for meg selv, da. Han vet ikke at jeg tenker slik. Hadde det ikke vært verre om jeg hadde annonsert det for ham, kanskje?

Og erfaren? det er vel revnende likegyldig for deg hvor mange jeg har hatt sex med, vel - men i ordet erfaring for meg ligger følgende:

Flere lengre forhold der man har fått bruke tid sammen til å utforske og utprøve, - samt Noen litt tilfeldige kjappe forhold.

Alt i alt sånn ca 60 stk eller noe sånnt. Fornøyd? ;-) *rekker tunge*

Huff, snakker om reaksjon. Så det er greit at du sier i fra, men når du ikke ronker han slik han vil du skal og sier i fra så reagerer du negativt?

Du sier du er erfaren, men jeg synes dette nesten grenser mot det motsatte. Hadde du vært erfaren så hadde du skjønt at vi menn også er forskjellige. Det som er godt for en kan være direkte vondt for en annen.

Hadde du reagert slik ovenfor meg så hadde jeg ikke giddet å ha noe mer med deg å gjøre.

Gjest Hva nå da?

Huff, snakker om reaksjon. Så det er greit at du sier i fra, men når du ikke ronker han slik han vil du skal og sier i fra så reagerer du negativt?

Du sier du er erfaren, men jeg synes dette nesten grenser mot det motsatte. Hadde du vært erfaren så hadde du skjønt at vi menn også er forskjellige. Det som er godt for en kan være direkte vondt for en annen.

Hadde du reagert slik ovenfor meg så hadde jeg ikke giddet å ha noe mer med deg å gjøre.

For tiende gang i denne tråden, - når skal dere få med dere at jeg IKKE har reagert slik overfor ham??? Jeg har tenkt dette i ETTERTID!!!!

Jeg viste INGEN tegn til skuffelse eller sårhet da vi holdt på. OK?

Og at DU ikke ville hatt noe med meg å gjøre OM jeg hadde vist min reaksjon, ja, det vitner vel om hva DU er på jakt etter....

Og erfaren eller ei, har det noe å si? Poenget er at jeg overreagerte og er klar over at jeg gjorde det. Jeg skrev faktisk det helt bevisst i overskriften, har du sett det? Jeg VET at jeg overreagerte.

Greia er at med hans kommentarer så ble mine forventinger til meg selv litt knust, om du skjønner. Og DET er i bunn og grunn hva jeg er skuffet over - meg selv!

Jeg kommer til å kose med denne mannen igjen, og om han sier i fra så syns jeg det er vel og bra. Jeg sier jo i fra selv.

Poenget er at jeg nok må jobbe litt med å komme meg "ned på jorda" i fht kommentarer jeg har fått tidligere. For de er faktisk ganske bra, for å si det rett ut.

Det å da plutselig få en lit negativ kommentar svir litt for ei som selv mener hun er dyktig på området - OG som er FULLT klar over at menn er forskjellige! Ærlig talt.

NETTOPP derfor var jeg også veeeldig forsiktig med han, men tydligvis ikke forsiktig nok.

Du skal forøvrig være glad for at vi to ikke har hatt sex. Det hadde jo aldri funka. Basta.

;-/

Unnskyld meg, men nå tør jeg påstå du passer navnet ditt - klyse!

Hadde du lest tråden nedigjennom hadde du vel også sett at jeg er fullt klar over at jeg overreagerte. Tenk, det står tilogmed i overskriften her!*himler med øynene*

Poenget er at jeg syns det hele er kinkig og det har satt seg som et lite anti-kompliment på selvtilliten. Så det så. At jeg reagerte slik er da noe jeg har holdt for meg selv, da. Han vet ikke at jeg tenker slik. Hadde det ikke vært verre om jeg hadde annonsert det for ham, kanskje?

Og erfaren? det er vel revnende likegyldig for deg hvor mange jeg har hatt sex med, vel - men i ordet erfaring for meg ligger følgende:

Flere lengre forhold der man har fått bruke tid sammen til å utforske og utprøve, - samt Noen litt tilfeldige kjappe forhold.

Alt i alt sånn ca 60 stk eller noe sånnt. Fornøyd? ;-) *rekker tunge*

det var da fælt da sinna vi var i dag da?

når du faktisk går ut og proklamerer deg selv som erfaren uten å gjøre rede for hva du legger i begrepet så må man stille spørsmål om hva som legges i det. ikke sant?

ellers hva han anngår er det kun han som kan gi det svar på hvorfor han syntes at din behanflig av hans edlere deler var for "hard". når det er sagt, så bør vel du, (med all din erfaring), vite at ikke alle kan behandles på samme måte? det som passet for "alle" tidligere partnere, passer ikke nødvendigvis for ham? eller?

at du gir meg "kjeft" fordi jeg stiller spørsmål får stå for din egen regning, det plager ikke meg noe nevneverdig, du legger jo tross alt inn innlegget i håp om å få svar.

*himler minst like mye med øynene* dersom svarene du ønsker går i retningen av sympati foreslår jeg at du legger inn det som et ønske i slutten av innlegget! hvis ikke? ja da kan du jo ta i mot svarene eller spørsmålene du får med stoisk ro.

så det så, der fikk du den...

og til opplysning, jeg leste faktisk hele innlegget, det var en av grunnene til at jeg lot meg undre over at du i det hele tatt postet det...

til slutt:

"all selvkritikk i andres nærvær er indirekte ros. den er til for å vise hvor mye man har råd til å unnvære"

For tiende gang i denne tråden, - når skal dere få med dere at jeg IKKE har reagert slik overfor ham??? Jeg har tenkt dette i ETTERTID!!!!

Jeg viste INGEN tegn til skuffelse eller sårhet da vi holdt på. OK?

Og at DU ikke ville hatt noe med meg å gjøre OM jeg hadde vist min reaksjon, ja, det vitner vel om hva DU er på jakt etter....

Og erfaren eller ei, har det noe å si? Poenget er at jeg overreagerte og er klar over at jeg gjorde det. Jeg skrev faktisk det helt bevisst i overskriften, har du sett det? Jeg VET at jeg overreagerte.

Greia er at med hans kommentarer så ble mine forventinger til meg selv litt knust, om du skjønner. Og DET er i bunn og grunn hva jeg er skuffet over - meg selv!

Jeg kommer til å kose med denne mannen igjen, og om han sier i fra så syns jeg det er vel og bra. Jeg sier jo i fra selv.

Poenget er at jeg nok må jobbe litt med å komme meg "ned på jorda" i fht kommentarer jeg har fått tidligere. For de er faktisk ganske bra, for å si det rett ut.

Det å da plutselig få en lit negativ kommentar svir litt for ei som selv mener hun er dyktig på området - OG som er FULLT klar over at menn er forskjellige! Ærlig talt.

NETTOPP derfor var jeg også veeeldig forsiktig med han, men tydligvis ikke forsiktig nok.

Du skal forøvrig være glad for at vi to ikke har hatt sex. Det hadde jo aldri funka. Basta.

;-/

*Ler*.......overreagerer du nå tro?

Forresten, hva er jeg ute etter mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...