harrys Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 Hvordan kan jeg trene meg opp psykisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 vet ikke helt. Men har hørt at yoga og meditasjon skal hjelpe. Selv prøver jeg og skrive. Ikke noe med menign i, men bare skrive alt som detter ned i hodet mitt..det kan være alt fra tvangstanker til fantasier om rosa elefanter. Jeg skriver alltid du (ikke jeg)..som om jeg snakker til meg selv på en måte. det hjelper meg, kanskje du kan prøve? lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 vet ikke helt. Men har hørt at yoga og meditasjon skal hjelpe. Selv prøver jeg og skrive. Ikke noe med menign i, men bare skrive alt som detter ned i hodet mitt..det kan være alt fra tvangstanker til fantasier om rosa elefanter. Jeg skriver alltid du (ikke jeg)..som om jeg snakker til meg selv på en måte. det hjelper meg, kanskje du kan prøve? lykke til I tillegg kan man prøve å gjøre ting man egentlig ikke tør om man er redd for noe. (Da tenker jeg på dagligdagse ting, ikke hanggliding og slikt) Hvis man har lett for å gjøre ting man angrer på, kan man jo øve seg på å se konsekvensene på forhånd og ta en avgjørelse etter at man har veid argumentene - istedenfor å kaste seg ut i ting. Det er i tillegg viktig å ta imot ros og belønne seg selv om man har gjort noe bra. Ikke skyld på flaks - ta kreditt for det du får til. Gudd løkk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2000 Del Skrevet 22. oktober 2000 Det var et svært vidt spørsmål, men jeg vil i hvert fall foreslå følgende: I alt utenom kjærlighetslivet, tren på å la livet ditt styres av fornuft og ikke følelser. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt råd! Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 Det var et svært vidt spørsmål, men jeg vil i hvert fall foreslå følgende: I alt utenom kjærlighetslivet, tren på å la livet ditt styres av fornuft og ikke følelser. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. så sant fornuften er fornuftig da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.