Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på snart 30 år som har store seksuelle problemer.

Siden jeg debuterte seksuellt som 19-åring har jeg kun greid å få utløsning under samleie ytterst få ganger. Jeg får det kun ved hjelp av egen hånd,selv om jeg er sammen med ei jente. De forhold jeg har hatt, har brast mye p.g.a. dette. Jeg har ikke hatt noe fast forhold de siste 5 årene, og har heller ikke hatt sex de 3 siste...Jeg har aldri snakket eller møtt med noen som har samme problemer.så jeg føler meg unormal. For meg merker jeg at tiden løper fra meg, så hvis det er noen der ute som har hørt om dette eller har noe liknende problemer er jeg veldig takknemlig....

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75100-manglende-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet høres mer ut som en besettelse omkring selve utløsningen. Husk at det er ikke målet som er spennende, men veien dit. (For å låne litt filosofi fra østen).Slapp av og bruk din 'motvillige' utløsningen til din fordel. De fleste kvinner liker en man som varer.Jeg har hatt noen av mine beste knull når det ikke kom en dråpe ut fra meg, men kunne holde det gående lenge til min vennines glede. Jeg blir enormt tilfredstilt bare av å se hennes nytelser. Bare tenk litt annerledes, og les litt om taoistiske kjærlighetsfilosofi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...