Gå til innhold

kontakt med eksen

Anbefalte innlegg

Gjest jeg-lurer

Hei dere!

Jeg kunne tenke meg å høre hva dere synes om dette med å ha kontakt med ekser.

Min samboer - vi har vært sammen i 1 år - har noe kontakt med sin eks. De var sammen i nesten 2 år, og gutten min gjorde det slutt siden følelsene ikke var de "rette". Hun har alltid elsket ham og har lenge prøvd å få ham tilbake, noe hun forteller ham. De har møttes 6-7 ganger på det ene året jeg har vært sammen med ham.

Det jeg synes kan være problematisk, er at hun vil ikke møte meg, engang for å si hei-hadet, for det ville være for sårt. Jeg skjønner på ingen måte hvordan samboeren min kan ha utbytte av å møte henne, så lenge hun så klart gir uttrykk for at hun vil bli "back together".

Jeg ville forstått ønsket om disse møtene langt bedre hvis hun var kommet videre, slik som han har. Så jeg har pratet med samboeren min om dette flere ganger, men vi blir ikke enige, så nå har jeg sluttet å spørre om hva som skjer når de møtes og slikt. Som jeg prøver å forklare, hadde jeg vært langt mer bekvem med møtene dems hvis de begge møttes som "bare venner", noe jeg ikke får til å stemme så lenge hun fortsatt vil ha ham tilbake.

Har dere syn på dette vil jeg gjerne dere deler dem med meg! =) Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75160-kontakt-med-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..hvorfor skulle hun ønske å treffe deg da? Hun kjenner deg jo tross alt ikke.

Jeg har kontakt med den ene eksen min, og jeg har helt ærlig null interesse av å treffe kona hans. Og - jeg skjønner det om samboeren din ikke gidder å gi deg referat fra de gangene de har truffet hverandre. Såpass bør du klare å stole på han, syns jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75160-kontakt-med-eksen/#findComment-378942
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...