Gå til innhold

Klarsynte


zanee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    22

  • Ulv I Faarikaal

    8

  • Zirine

    3

  • zanee

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest eks-hallingen

For mange år siden bodde vi i Hallingdal, der hadde vi en klarsynt.

Han hjalp min mor engang .... han hadde varme hender i tillegg til å "kunne se".

Dessverre ble han funnet drept i sitt eget hjem ..... så han kan ikke hjelpe oss mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden bodde vi i Hallingdal, der hadde vi en klarsynt.

Han hjalp min mor engang .... han hadde varme hender i tillegg til å "kunne se".

Dessverre ble han funnet drept i sitt eget hjem ..... så han kan ikke hjelpe oss mer.

Hei,

Du skriver: "Dessverre ble han funnet drept i sitt eget hjem ....."

Hans påståtte "klarsynhet" virket tydeligvis ikke, slik at han kunne komme seg vekk....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong 70

Mange mener at Snåsakaillen i Snåsa kan det. Folk kommer dit, og før de har sagt ett ord sier han f.eks.: Du har vondt i magen du. Og så er det derfor de kommer.

Hører de utroligste historer om han. I tillegg så hjelper han folk å bli friske. Og han tar ikke betaling, folk kan legge igjen det de ønsker selv.

Det finnes engler på jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mener at Snåsakaillen i Snåsa kan det. Folk kommer dit, og før de har sagt ett ord sier han f.eks.: Du har vondt i magen du. Og så er det derfor de kommer.

Hører de utroligste historer om han. I tillegg så hjelper han folk å bli friske. Og han tar ikke betaling, folk kan legge igjen det de ønsker selv.

Det finnes engler på jord!

Hei,

Er det noen som har sjekket om "pasientene" virkelig hadde "vondt i magen", eller er "dokumentasjon overflødig"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eks-hallingen

Hei,

Du skriver: "Dessverre ble han funnet drept i sitt eget hjem ....."

Hans påståtte "klarsynhet" virket tydeligvis ikke, slik at han kunne komme seg vekk....

Med vennlig hilsen

Han klarte aldri se noe "for" seg selv, men han hjalp andre med evnene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klarsynt i tåka

Du kan komme til meg, jeg tar bare 1000 kroner for å kurere alt som feiler deg på 5 min, men du får ikke pengene tilbake hvis det ikke virker. Jeg har gått på kurs for å få folk til å tro på ting og betale meg penger for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarte aldri se noe "for" seg selv, men han hjalp andre med evnene sine.

Det var merkelig. Kanskje han var bedre til å overbevise folk om ting, enn han virkelig var til å "se" ting?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

De som tror på slike er i hvertfall ikke klarsynte.

Hvis skolemedisinen ikke klarer finne ut hva det er, er sjangsen stor for at det er en direkte eller indirekte psykisk lidelse, og folk med slike lidelser er et lett bytte for åndemanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks-hallingen

Det var merkelig. Kanskje han var bedre til å overbevise folk om ting, enn han virkelig var til å "se" ting?

Med vennlig hilsen

Det er MANGE bevis på at han virkelig så.

Han var med flere ganger i "store saker", så den gangen var han endel i pressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MANGE bevis på at han virkelig så.

Han var med flere ganger i "store saker", så den gangen var han endel i pressen.

Hvor er dokumentasjonen da?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks-hallingen

Hvor er dokumentasjonen da?

Med vennlig hilsen

Jeg kan ikke dokumentere noe her inne, men du kan gjerne få forskjellige telefonnumre du kan ringe så kan du snakke med noen av alle de personene han hjalp den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke dokumentere noe her inne, men du kan gjerne få forskjellige telefonnumre du kan ringe så kan du snakke med noen av alle de personene han hjalp den gangen.

At han har "hjulpet noen" er selvsagt ikke dokumentasjon på noe som helst.

"Grønne sukkertabletter" vil også hjelpe dem som tror at "grønne sukkertabletter" gjør dem bedre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks-hallingen

At han har "hjulpet noen" er selvsagt ikke dokumentasjon på noe som helst.

"Grønne sukkertabletter" vil også hjelpe dem som tror at "grønne sukkertabletter" gjør dem bedre.

Med vennlig hilsen

Du vennlige Sør, jeg vet selv hva jeg har sett og vet i denne saken, så jeg "overser" kommentarene dine :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vennlige Sør, jeg vet selv hva jeg har sett og vet i denne saken, så jeg "overser" kommentarene dine :o).

Hei,

Ja, det er jo nettopp derfor at slike myter får lov til å fortsette - de som tror på det "overser" konsekvent forespørsler om dokumentasjon og lignende. Og så lenge ingen våger å påpeke at keiseren går naken, så fortsetter historiene og mytene.

Du vet selvsagt utmerket godt at dette ikke kan dokumenteres eller verifiseres. Ikke fordi det hadde vært vanskelig hvis det var sant, men fordi det simpelthen er oppspinn.

Keiseren har nemlig ingen klær...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong 70

Hei,

Er det noen som har sjekket om "pasientene" virkelig hadde "vondt i magen", eller er "dokumentasjon overflødig"?

Med vennlig hilsen

Ehh, tror du virkelig noen gidder å betale 5-600 kroner for en behandling hvis de ikke føler de har vondt i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, tror du virkelig noen gidder å betale 5-600 kroner for en behandling hvis de ikke føler de har vondt i magen?

Ja, det er det helt sikkert. Og det er masse folk som er naive nok til å tro på slikt. Dessverre.

Verden vil bedras!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er det noen som har sjekket om "pasientene" virkelig hadde "vondt i magen", eller er "dokumentasjon overflødig"?

Med vennlig hilsen

En fyr jeg kjenner var sykmeldt pga senebetennelse. Han ringte snåsakallen og snakket med ham i et halvt minutt. Et par timer senere ble ham varm i det betente området og en stund(timer) var smertene vekk.

Fyren var i utgangspunktet svært skeptisk til healing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...