Gå til innhold

Mye eller lite sex?


Gjest elskovssyk

Anbefalte innlegg

Gjest elskovssyk

Er fortvilet, liker sex veldig godt, men han er vedlig ofte trøtt og har ikke lyst, pga den krevende jobben.. Jeg har prøvd ofte, men han sier han er trøtt.. Og han beklager seg for at han ikke har energi til å elske.. Jeg vil ha han hver dag, vil ikke virke for sexgal heller... Jeg forstår at han er trøtt og blir ikke sur.. Har forhåpninger hver kveld, alltid like spennende.. Jeg tar vel nesten alltid iniativet.. Vi treffes ikke så ofte, men snart flytter vi sammen og jeg vil ha sex!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir faktisk frustrert av å lese at det er såvidt mange kvinner som sliter med menn som ikke orker å ha sex med dem. Hva er det med disse typene egentlig? Har de ikke forstått å ta vare på mulighetene?? Har de prestasjonsangst eller???

Selv har jeg det akkurat som deg, bortsett fra at jeg er mann og at kvinner som f. eks. min kone ikke har lyst, er liksom mye mer vanlig (og akseptert?).

Utrolig irriterende........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel være forsiktig med å gi råd om andres situasjon.

Jeg kan jo allikevel gi min tolkning utfra det jeg har opplevd. Dama mi jobba...rævva...av seg i en periode. Det var faktisk ganske kjipt for meg, for jeg hadde, som deg, veldig lyst...gjerne flere gang om dagen :) Blei aldri noe. Heldigvis var dette kun i en forbigående periode, og etterhvert kom ting seg, og hun blei "sitt gamle jeg" igjen. Vi stakk på ferie.

Det som høres ut som problemet er at det er arbeidssituasjonen han har i sin faste jobb. Derfor veit jeg ikke om en ferie kan hjelpe, men det kan i allefall gi mulighet til å opparbeide litt overskudd. Kanskje en ferie er på sin plass ?

Funka for meg :) Vetikke om det har noe med "ha noe å se frem til"-faktoren, men formen blei merkbart bedre desto nærmere ferie vi kom. Under ferien var ting bare helt klasse :) Masse sex :)

Lykke til

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lovebird

Her kjenner meg igjen!

Eneste froskjellen er at vi bor sammen.

Han jobber mye og er veldig trøtt om kveldene, jeg går til sengs med samme forhåpningene hver kveld... Jeg vet at han elsker meg og tenner på meg når han ikke er så sliten at han sovner med en gang han legger hodet på puta!

Men dette går heldigvis i rykk og napp, noen perioder har vi sex hver dag! (Har en sånn nå...!!) Gleder meg til i kveld!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: La ham sove i ca en time slik at han har hvilt litt og kanskje rukket å ha noen deilige drømmer. SÅ vekker du ham forsiktig ved å legge deg inntil ham og kose litt.

Det virker på min gubbe som også er veldig sliten pga mye jobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg er litt bekymret for ditt forhold til denne mannen, at hans vegring mot sex kan komme til å bli et problem for dere. Tenk litt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir faktisk frustrert av å lese at det er såvidt mange kvinner som sliter med menn som ikke orker å ha sex med dem. Hva er det med disse typene egentlig? Har de ikke forstått å ta vare på mulighetene?? Har de prestasjonsangst eller???

Selv har jeg det akkurat som deg, bortsett fra at jeg er mann og at kvinner som f. eks. min kone ikke har lyst, er liksom mye mer vanlig (og akseptert?).

Utrolig irriterende........

Akseptert, og akseptert.....

Jeg er ikke noe begeistret for en slik situasjon.

Men det er jo oftest slik at det er kvinnen som ikke har lyst da. Jeg har lyst hver dag. Kanskje jeg jobber for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akseptert, og akseptert.....

Jeg er ikke noe begeistret for en slik situasjon.

Men det er jo oftest slik at det er kvinnen som ikke har lyst da. Jeg har lyst hver dag. Kanskje jeg jobber for lite?

Håper på at ting endrer seg når vi flytter sammen om noen mnd. Jobben hans er utrolig krevende psykisk, skjønner at sex ikke er det første han tenker på...Men tiden vil vise, jeg tror det vil ordne seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akseptert, og akseptert.....

Jeg er ikke noe begeistret for en slik situasjon.

Men det er jo oftest slik at det er kvinnen som ikke har lyst da. Jeg har lyst hver dag. Kanskje jeg jobber for lite?

Håper på at ting endrer seg når vi flytter sammen om noen mnd. Jobben hans er utrolig krevende psykisk, skjønner at sex ikke er det første han tenker på...Men tiden vil vise, jeg tror det vil ordne seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...