Gå til innhold

Vekt


memorex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dattera mi er nå 3,5¨år, og veier 19 kg. Tror hun var ca 18 kg da ho var ca 3 år. Ho er ganske tett og kompakt, og også forhodsvis stor for alderen, sies det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi er nå 3,5¨år, og veier 19 kg. Tror hun var ca 18 kg da ho var ca 3 år. Ho er ganske tett og kompakt, og også forhodsvis stor for alderen, sies det...

Ja, utrolig store forskjeller. Selv var jeg 19-20 kg. da jeg begynte på skolen som 7-åring. Var gjennomsnittlig høy, men tynn.

Har en toåring som veier mer enn min fireåring, så disse kan bli ganske forskjellige. Eller det kan jevne seg ut etterhvert - selv ble jeg etterhvert ganske gjennomsnittlig vektmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vår gutt var 10 kg når han var 2, han er 3 år nå og er 12 kg. Ser ikke ut som han kjem til å bli 18 før han blir 10 år!!! Jeg var 21 da jeg var 9 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...