Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke med kvinnfolka, men jeg gjør i det minste det.

Hvorfor? Tja... Det er et sjekketriks da konturene av junior, eller senior om du vil, synes mye bedre når jeg dropper boksern.

Men dette trikset er selvsagt forbeholdt oss mannfolk med real størrelse på utstyret.

Annonse

Prøv denne jenter : gå med typen til familieselskap uten truse og fortell han det like etter ankomst dit. Men det kan bli et tveegget svard: det kan bli en våt flekk bak på skjørtet, så du må gå baklengs ut :)

Fordi det pirrer typen.

Fordi "ting" blir mere tilgjengelig.

Fordi det (faktisk) er behagelig.

Derfor.

Annonse

• 1 måned senere...

Nei det gjør jeg ikke, hvorfor skulle jeg det. Egen kåthet drar jeg frem hjemme, og sambo vet hva som skjuler seg under trusa mi, så han trenger ikke se det på byen ;)

Andre kan drømme......

"Andre kan drømme......"

Yepp, og det gjør vi....:-)))

• 16 år senere...

Fordi da blir det igjen truse kanter o.l. eller andre ting som gjør slik at truser vises igjennom klærne, og da ingen truse former igjennom kjolen, skjøret eller buksen derfor er det normalt gå uten truse for kvinner...   

Derfor finnes det slike uten på byen ... Det betyr ikke bestandig at de er ledig og  det er fritt fram nei..

Anonymkode: cc6ca...e2c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...