Gå til innhold

kontaktannonse


Gjest mioni

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er desperat!

Hvorfor kan jeg ikke bare få det jeg ønsker meg? Er så lei av å vente, er så lei av å ønske, lei av å være desperat.

En gutt i livet mitt...det er det jeg vil ha!

Dette blir nesten som en kontaktannonse skrevet i en desperat sinnstilstand. Tenker meg gal på dette her. Savner så jeg blir helt ør. Venter på HAN, leter, søker....!!

Vil ha et par kraftige, bestemte, men likevel så forsiktige og snille armer som kan ta rundt meg, holde hardt omkring meg når jeg trenger det, eller bare når vi føler for det...en som lytter, men også åpner seg for meg, og lar meg trøste på det viset jeg lar meg trøste. Han kan å være glad i noen, og å vise følelser...Gjerne litt eldre enn meg, gjerne høyere. Pen kropp, og et varmt smil, kanskje to pene, snille øyne? Jeg forlanger ingen Brad Pitt, men en som kanskje bryr seg en del om hvordan han ser ut, slik som jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut - uten å være fanatisk...For han bør like meg som jeg er...

Vel...

...jeg er sikkert kravstor...

........men det er altså dette jeg ønsker meg.

Det er dette jeg aldri kommer til å få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er desperat!

Hvorfor kan jeg ikke bare få det jeg ønsker meg? Er så lei av å vente, er så lei av å ønske, lei av å være desperat.

En gutt i livet mitt...det er det jeg vil ha!

Dette blir nesten som en kontaktannonse skrevet i en desperat sinnstilstand. Tenker meg gal på dette her. Savner så jeg blir helt ør. Venter på HAN, leter, søker....!!

Vil ha et par kraftige, bestemte, men likevel så forsiktige og snille armer som kan ta rundt meg, holde hardt omkring meg når jeg trenger det, eller bare når vi føler for det...en som lytter, men også åpner seg for meg, og lar meg trøste på det viset jeg lar meg trøste. Han kan å være glad i noen, og å vise følelser...Gjerne litt eldre enn meg, gjerne høyere. Pen kropp, og et varmt smil, kanskje to pene, snille øyne? Jeg forlanger ingen Brad Pitt, men en som kanskje bryr seg en del om hvordan han ser ut, slik som jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut - uten å være fanatisk...For han bør like meg som jeg er...

Vel...

...jeg er sikkert kravstor...

........men det er altså dette jeg ønsker meg.

Det er dette jeg aldri kommer til å få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girliegirl

Det finnes faktisk typer der ute som er sånn. Det er bare det at du ikke ser det før du blir sammen med dem... Forresten synes jeg ikke du er kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girliegirl

Det finnes faktisk typer der ute som er sånn. Det er bare det at du ikke ser det før du blir sammen med dem... Forresten synes jeg ikke du er kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

little poetaster

->Aldri si aldri

Du er ikke spesielt kravstor, og en dag, når du minst venter det, kommer du til å finne han....eller kanskje det er han som finner deg? Ha det i bakhodet når du er skikkelig desperat og tenker bare på dette, og lengter etter de armene.

Imens du venter, kan du jo gi alle en sjanse til å få vise sine gode sider, kanskje du plutselig ser noe i noen, som alltid har vært der, men som du ikker har merket fordi du har bare har lett etter en annen?

Lykke til på ferden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

little poetaster

->Aldri si aldri

Du er ikke spesielt kravstor, og en dag, når du minst venter det, kommer du til å finne han....eller kanskje det er han som finner deg? Ha det i bakhodet når du er skikkelig desperat og tenker bare på dette, og lengter etter de armene.

Imens du venter, kan du jo gi alle en sjanse til å få vise sine gode sider, kanskje du plutselig ser noe i noen, som alltid har vært der, men som du ikker har merket fordi du har bare har lett etter en annen?

Lykke til på ferden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest webmaster

Hei:-)

Jeg vil minne om at det ikke er lov å legge inn kontaktsannonser på Doktoronlines sider. Jeg har valgt å ikke slette dette innlegget, fordi jeg tiltross for tittelen ikke tolker det som en kontaktannonse, men mer et uttrykk for et savn - men innlegget ligger helt på grensen av det vi tillater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Hei:-)

Jeg vil minne om at det ikke er lov å legge inn kontaktsannonser på Doktoronlines sider. Jeg har valgt å ikke slette dette innlegget, fordi jeg tiltross for tittelen ikke tolker det som en kontaktannonse, men mer et uttrykk for et savn - men innlegget ligger helt på grensen av det vi tillater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ikke no

Hei:-)

Jeg vil minne om at det ikke er lov å legge inn kontaktsannonser på Doktoronlines sider. Jeg har valgt å ikke slette dette innlegget, fordi jeg tiltross for tittelen ikke tolker det som en kontaktannonse, men mer et uttrykk for et savn - men innlegget ligger helt på grensen av det vi tillater.

Hadde du i hele tatt kommentert dette innlegget, hvis det ikke var p.g.a. tittelen ?

"på grensen av hva vi tillater" ???

Et menneske som kun sier hva hun savner, er det på grensen ?

Du burde heller kommentere alle perverse innlegg inne på Seksualitet. Der får visst Borgerskapets bortgjemte avvikere boltre seg fritt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ikke no

Hei:-)

Jeg vil minne om at det ikke er lov å legge inn kontaktsannonser på Doktoronlines sider. Jeg har valgt å ikke slette dette innlegget, fordi jeg tiltross for tittelen ikke tolker det som en kontaktannonse, men mer et uttrykk for et savn - men innlegget ligger helt på grensen av det vi tillater.

Hadde du i hele tatt kommentert dette innlegget, hvis det ikke var p.g.a. tittelen ?

"på grensen av hva vi tillater" ???

Et menneske som kun sier hva hun savner, er det på grensen ?

Du burde heller kommentere alle perverse innlegg inne på Seksualitet. Der får visst Borgerskapets bortgjemte avvikere boltre seg fritt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Studentgutt20

jeg vet hvordan du har det...

Har vært sammen med noen, men har liksom ikke funket etter en stund. savner en jeg kan stole på, ei som ikke svikter en når en møter motgang iblandt....

hva skal til for det?

Hvor er du fra?

Hvor gammel er du da?

Jeg har funnet ut at jeg gidder ikke leite... tar tiden til hjelp... og håper på at en gang vil det være ei der som liker meg like mye som jeg liker ho...

ønsker deg lykke til

kos og klem fra en som også venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Studentgutt20

jeg vet hvordan du har det...

Har vært sammen med noen, men har liksom ikke funket etter en stund. savner en jeg kan stole på, ei som ikke svikter en når en møter motgang iblandt....

hva skal til for det?

Hvor er du fra?

Hvor gammel er du da?

Jeg har funnet ut at jeg gidder ikke leite... tar tiden til hjelp... og håper på at en gang vil det være ei der som liker meg like mye som jeg liker ho...

ønsker deg lykke til

kos og klem fra en som også venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Det finnes faktisk typer der ute som er sånn. Det er bare det at du ikke ser det før du blir sammen med dem... Forresten synes jeg ikke du er kravstor.

Jeg vet hvordan du føler det... Av og til føler jeg meg skikkelig alene. Jeg har ikke hatt så mye selvtillit før liksom, og hvis jeg f.eks. får et avslag så tar det lang tid før jeg kommer meg igjen.

Men jeg har bestemt meg for bare å ta det med ro og ta det som det kommer.

De fleste finner da før eller siden en kjæreste/livsledsager/ektemake... det kan kanskje være en trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnilleGutten

Det finnes faktisk typer der ute som er sånn. Det er bare det at du ikke ser det før du blir sammen med dem... Forresten synes jeg ikke du er kravstor.

Jeg vet hvordan du føler det... Av og til føler jeg meg skikkelig alene. Jeg har ikke hatt så mye selvtillit før liksom, og hvis jeg f.eks. får et avslag så tar det lang tid før jeg kommer meg igjen.

Men jeg har bestemt meg for bare å ta det med ro og ta det som det kommer.

De fleste finner da før eller siden en kjæreste/livsledsager/ektemake... det kan kanskje være en trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei mioni :)

Det du skrev er som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg også har ventet lenge og venter fremdeles. Det eller største savnet mitt, er å ha en koselig jente som jeg kan vise at jeg er glad i og som jeg kan fortelle det til. Dette er det aller viktisgte for meg, alt annet er også viktig, men det er ikke avgjørende. Også må jeg jo si at jenter som er seg selv er utrolig flott og dessuten veldig sexy, uansett hvordan jenten ser ut! (uten at jeg vil bli beskyldt for å være sexfiksert)

Jeg tror jeg kan oppfylle kravene dine, hvis du også kan akseptere meg slik jeg er :)

Fortell meg litt mer da, du virker som en jente de fleste gutter bare drømmer om, men aldri får.

Stor klem, Viper

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest mislykket

Hei, Mioni... jeg synes du gir uttrykk for et godt og fint savn. Jeg håper du finner det du søker.

Jeg går ut fra at du er en normalt pen jente som rett og slett bør vente til det kommer en som er bra nok FOR DEG ...

Selv er jeg dessverre så stygg at jeg aldri kan få oppleve noen som helst form for romantikk eller erotikk. Litt trist... men jeg vet så inderlig vel hvordan savnet kan være. Det er et savn jeg har hatt i alle mine 28 år.

Hilsen meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...