Gå til innhold

Ja, da var det endelig vår tur :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha ventet KJEMPELENGE kom endelig beskjeden om at vi har fått tildelt distriktet Bogota.

Det blir artig å få vise storebror byen hvor vi hentet ham for snart 3 år siden.

JEG ER SÅ GLAD :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med distrikt !!! Det må være ekstra morsomt å få komme tilbake til der dere hentet førstemann :o)). Håper den store telefonen kommer snart !!!!

Klem fra

Skrevet

Hei!

GRATULERER!!!!! Dere fortjente virkelig å få høre noe nå etter å ha ventet så utrolig lenge! Supert!!!!!

Nå er det bare å vente på tildelingen.

Hilsen

Skrevet

GRATULERER!!

Da er det ikke lenge til telefonen kommer! Utrolig hvor fort ting går! Nå begynner det å bli en del som skal til Bogota.

Lykke til med forberedelsene!

:-)

Klem fra

wasserfaldfelder
Skrevet

Gratulerer så masse Solymar og velkommmen i "BogotÀklubben"! Vi blir jo en hel gjeng som skal til Bogotà. Håper det går superraskt med tildelingen nå, det unner jeg dere virkelig!

Jeg må inn på DOL i hver arbeidspause nå, for nå begynner det å skje ting ser jeg!

Lykke til i innspurten!

Ventehilsen fra

Lengsel1365380312
Skrevet

GRATULERER!! Den beskjeden har jeg skjønt var etterlengtet!!

NÅ kan det bare være dager igjen til den store telefonen!

Lykke til - og jeg håper fortsatt vi rekker å få se deg på Romerikstreffet!

Skrevet

Hei Solymar

Gratulerer så masse med Bogota. Håper telefonen kommer raskt! Og lykke til med forberedelsene.

Kansje sees vi på Romerikstreffet hvis ikke så har du en gylden grunn til å ikke komme(c:

Ha en fortreffelig dag!

Masse hilsner fra

Skrevet

Flott SolyMar! Det var jammen på tide! Nå krysser vi fingrene for kjapp tildeling!!!

Skrevet

Ååååååååååå fore en god nyhet for dere og for oss!!! Vi har fått samme distrikt..

GRATULERER så mye Solymar.

Jeg har gåsehud så det holder!!!!!!!!!!!!!!!

STOR gratulasjonsklem fra

Brasilmamma..
Skrevet

Det er så moro med alle gladmeldingene her om dagen :)

Skrevet

Gratulerer så mye SolyMar! Som du selv sier: Det var jammen på tide! Koss deg masse med de gode nyhetene, og lykke til med koffert-pakkingen!!! :o)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer:o)

Håper den store telefonen kommer snart..

Skrevet

Igjen gratulerer!!

Fikk dere melding pr. mail??

valmue1365380326
Skrevet

Så flott!!! GRATULERER så masse & lykke til med den absolutt siste innspurten!!!

Klem fra

Skrevet

Igjen gratulerer!!

Fikk dere melding pr. mail??

Nei, vi fikk informasjonen pr. brev bare noen dager etter at vi pratet med AF sist.

Skrevet

Gratulerer med distrikt! Håper tildelingen kommer fort,fort,fort :-)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer med distrik,

må tiden gå fort til tildeling og reising :-))

Fra

Skrevet

Gratulerer med distrikt!!

Håper telefonen ringer snart!

Skrevet

Gratulerer så masse, nå kan det skje noe fort. Lykke til med den aller siste ventetiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...