Gå til innhold

Dikt & rim via tekstmeldinger på mob


Gjest Er på jakt etter det

Anbefalte innlegg

Gjest Er på jakt etter det

Har sett at det er så mange folk som skriver fine vitser, dikt & rim som man sender til vennene sine via tekstmeldinger på mob.

Det jeg lurer på er om noen av dere her inne har noen fine forslag til gode vitser (alle slags vitser), dikt og rim som kan sendes via tekstmeldinger på mob?

Dere kan skrive ned her til meg hvis dere har noen som er fine? Hvor finner man slike ting som dette?

Takker på forhånd for alle svarene som jeg får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dyna på, sove nå. La tankene hvile og munnen smile. Føl nattens ro, la drømmene gro. jeg hvisker til deg: god natt fra meg, lukk øyet igjen, sov godt min venn.

2. kanskje du vil tvile og glemme vårt bånd, en gang du er gammel og litt senil og sånn, men her står det skrevet med blekk og penn: utrolig glad i deg min venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen litt søte sms du kan sende vennene dine :)

- Det finnes en stjerne et sted, hvor alle sjeler får fred. Se dit når du er trist og lei, og husk at jeg er glad i deg!

- En rose som lyser opp din vei , en rose som sier at noen bryr seg , en rose som sier:

jeg er glad i deg Alle disse tre rosene skal du få av meg.

- Et koselig vennskap varmer mitt hjerte. Det er vårt vennskap som fjerner all smerte. Så god, så snill, så uendelig grei. Vil du skal vite: Jeg er glad i deg!!

- Friends are like stars. They always shines way for you, when you don`t know where to go.

- Se på stjernene og du ser fortiden. Se i hjertet ditt og du ser livet. Se på meg og se hvem som er glad i deg.

- Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. En venn kan man få, men også miste. Men i mitt hjerte er du gjemt, for en venn som deg blir aldri glemt.

- Det finnes en rose, hvit som snø. Som aldri kan visne, og som aldri kan dø. Denne rosen kjenner du sikkert igjen, evig vennskap heter den.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er på jakt etter det

Hvis du registrerer deg på http://www.mother.no så er det mye slikt der..

Da får du gratis tekstmeldinger du kan sende også.;)

Takk for tipset angående linken som jeg fikk av deg!

Skal registrere meg der nå!

Ha en fin kommende uke!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er på jakt etter det

Her er noen litt søte sms du kan sende vennene dine :)

- Det finnes en stjerne et sted, hvor alle sjeler får fred. Se dit når du er trist og lei, og husk at jeg er glad i deg!

- En rose som lyser opp din vei , en rose som sier at noen bryr seg , en rose som sier:

jeg er glad i deg Alle disse tre rosene skal du få av meg.

- Et koselig vennskap varmer mitt hjerte. Det er vårt vennskap som fjerner all smerte. Så god, så snill, så uendelig grei. Vil du skal vite: Jeg er glad i deg!!

- Friends are like stars. They always shines way for you, when you don`t know where to go.

- Se på stjernene og du ser fortiden. Se i hjertet ditt og du ser livet. Se på meg og se hvem som er glad i deg.

- Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. En venn kan man få, men også miste. Men i mitt hjerte er du gjemt, for en venn som deg blir aldri glemt.

- Det finnes en rose, hvit som snø. Som aldri kan visne, og som aldri kan dø. Denne rosen kjenner du sikkert igjen, evig vennskap heter den.

Klem,

Takk for noen av de fine diktene/rimene som du skrev til meg som jeg kunne få av deg.

Er enig med deg at dem var veldig søte.Har vært på jakt etter slike dikt/rim. Så jeg ble veldig glad da du ga meg noen her inne.

Ha en fin kommende uke!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset angående linken som jeg fikk av deg!

Skal registrere meg der nå!

Ha en fin kommende uke!

Klem fra meg

For å finne morsomhetene så klikk på SMS moro, på venstre side. :)

For en utstråling, for et smil, for en intelligens, et pent ansikt, for ikke å nevne de usedvanlige vakre øyne! Men nok om meg....

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er på jakt etter det

dyna på, sove nå. La tankene hvile og munnen smile. Føl nattens ro, la drømmene gro. jeg hvisker til deg: god natt fra meg, lukk øyet igjen, sov godt min venn.

2. kanskje du vil tvile og glemme vårt bånd, en gang du er gammel og litt senil og sånn, men her står det skrevet med blekk og penn: utrolig glad i deg min venn:)

Takk for noen av de fine diktene/rimene som du skrev til meg som jeg kunne få av deg.

Dem var veldig søte.Har vært på jakt etter slike dikt/rim. Så jeg ble veldig glad da du ga meg noen her inne.

Ha en fin kommende uke!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er på jakt etter det

For å finne morsomhetene så klikk på SMS moro, på venstre side. :)

For en utstråling, for et smil, for en intelligens, et pent ansikt, for ikke å nevne de usedvanlige vakre øyne! Men nok om meg....

*knis*

Ok! Takk for tipset!

Hehe!

Det siste diktet som du skrev var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for noen av de fine diktene/rimene som du skrev til meg som jeg kunne få av deg.

Er enig med deg at dem var veldig søte.Har vært på jakt etter slike dikt/rim. Så jeg ble veldig glad da du ga meg noen her inne.

Ha en fin kommende uke!

Klem fra meg

Bare hyggelig det,vet du =)

glad for å kunne hjelpe:)

Klem:)),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
ArabianStar

Du er den vennen jeg aldri vil miste, du er mer verdt enn en full gullkiste.. Hva mer kan man si til en venn som deg? Annet enn at jeg er sinnsykt glad i deg...

Jeg plukket en rose med varsom hånd, og knyttet så rundt den et lyserødt bånd. Jeg festet et kort til med ni små ord, "Glad i deg vennen min, mer enn du tror..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Er på jakt etter det

Du er den vennen jeg aldri vil miste, du er mer verdt enn en full gullkiste.. Hva mer kan man si til en venn som deg? Annet enn at jeg er sinnsykt glad i deg...

Jeg plukket en rose med varsom hånd, og knyttet så rundt den et lyserødt bånd. Jeg festet et kort til med ni små ord, "Glad i deg vennen min, mer enn du tror..."

Takk for de to fine diktene som du ga til meg.

Ha fortsatt en riktig god sommer, og nyt det fine været som er ute nå for tiden.

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Er ¨på jakt etter det

Jeg synes sånne SMSer er helt teite, jeg... men det er nå min mening.

OK,men kan du begrunne eller gjøre rede for hvorfor du synes slike meldinger er teite.

Er det for eks.pga d er fjortisaktige meldinger?

Greit å ha sin mening,men dumt å bare å si at slike meldinger er teite uten å argumentere hvorfor man synes akkurat det...

Selv synes jeg slike meldinger er koselige siden jeg også samler en del på dikt og rim, og har det som en av mine hobbyer....

Ha en forsatt fin sommer.Koz deg ute i det fine været...

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...