Gå til innhold

:o(


nedtelling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff føler med dere.

Vi venter også med lengsel og smerte ;-) Fikk distrikt 15 mai og det er trossalt ikke såå lenge siden.

En dame sa til meg at vi må nyte den siste tiden uten barn...jahh, det er jo deilig å gjøre akkurat som jeg selv vil, men det hjelper ikke så mye når man tenker på Colombia og barnet som er det hver dag....og ikke bare EN gang for dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nedtelling.

Jeg har på følelse at det kommer til å skje noe denne uka. Jeg håper at dere få reise sammen med oss. Nå har vi sendte alle papirer for visum og nå bare vente på klar signal til å reise til SØNENN VÅR.

Kriser fingere for alle dere.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff føler med dere.

Vi venter også med lengsel og smerte ;-) Fikk distrikt 15 mai og det er trossalt ikke såå lenge siden.

En dame sa til meg at vi må nyte den siste tiden uten barn...jahh, det er jo deilig å gjøre akkurat som jeg selv vil, men det hjelper ikke så mye når man tenker på Colombia og barnet som er det hver dag....og ikke bare EN gang for dagen...

Henger meg på dere andre.

Fikk distrikt 16.mai og skynder meg til postkassen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -måtte bare :-)

Henger meg på dere andre.

Fikk distrikt 16.mai og skynder meg til postkassen hver dag.

Du må ikke gå i postkassen,kjære deg-da hører du kanskje ikke når den store telefonen kommer...det ringer ikke i postkassen , vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke gå i postkassen,kjære deg-da hører du kanskje ikke når den store telefonen kommer...det ringer ikke i postkassen , vet du :-)

:-)

:o)

Kanskje senere denne uken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt nå, skal du se! Kanskje telefonen kommer allerede i morgen?

Jeg har liksom noen dager da jeg våkner opp og tenker at dette er dagen! Håper at i morgen er akkurat den dagen - både for meg selv og alle dere andre som venter. Og så lenge som vi har ventet, greier jeg nok å vente litt til.

Vi fikk distrikt i midten av mars. Det gikk 7 uker, så fikk vi beskjed om at saken vår var returnert til DVA. Heldigvis gikk det bare halvannen uke før vi fikk beskjed om at saken var oversendt et nytt distrikt. Og etter det har vi nå ventet i 2 uker. Det første distriktet var et veldig lite distrikt, og det er nok forklaringen på at saken ble returnert.

Så nå venter vi på nytt... Krysser fingrene for de kommende dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt nå, skal du se! Kanskje telefonen kommer allerede i morgen?

Jeg har liksom noen dager da jeg våkner opp og tenker at dette er dagen! Håper at i morgen er akkurat den dagen - både for meg selv og alle dere andre som venter. Og så lenge som vi har ventet, greier jeg nok å vente litt til.

Vi fikk distrikt i midten av mars. Det gikk 7 uker, så fikk vi beskjed om at saken vår var returnert til DVA. Heldigvis gikk det bare halvannen uke før vi fikk beskjed om at saken var oversendt et nytt distrikt. Og etter det har vi nå ventet i 2 uker. Det første distriktet var et veldig lite distrikt, og det er nok forklaringen på at saken ble returnert.

Så nå venter vi på nytt... Krysser fingrene for de kommende dagene!

Huff da, her uffer jeg meg over å ha ventet så lenge så har jo dere ventet enda lenger!!!

Vi får krysse fingre for at det skjer noe i våres saker snart!!

ventehilsen fra en som driver med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, her uffer jeg meg over å ha ventet så lenge så har jo dere ventet enda lenger!!!

Vi får krysse fingre for at det skjer noe i våres saker snart!!

ventehilsen fra en som driver med

Utålmodig har jeg selv vært siden saken vår ble sendt til Colombia... Og dere har vel ventet i noen uker etter hvert dere også?

Er i hvert fall glad jeg har en travel jobb, så dagene går ganske fort. Men jeg er mange ganger innom dette forumet i løpet av dagen...

Tvi tvi for at noe skjer denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig har jeg selv vært siden saken vår ble sendt til Colombia... Og dere har vel ventet i noen uker etter hvert dere også?

Er i hvert fall glad jeg har en travel jobb, så dagene går ganske fort. Men jeg er mange ganger innom dette forumet i løpet av dagen...

Tvi tvi for at noe skjer denne uka!

Yepp,

tvi, tvi

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...