Gå til innhold

Ny adoptivmor.

Anbefalte innlegg

Gjest Hera-mor
Skrevet

Hei!

Vi har en litt spesiell adopsjon i vente, da barnet er min samboers halvbror. Barnet (gutt) er født i Thailand med thailandsk mor, og de ønsker en oppvekst i Norge for ham.Han har dobbelt statsborgerskap, altså norsk og thailandsk.

Han kommer i forkant av søknad om adopsjon, allerede i juli - og vi gleder oss stort.

Iflg. BUFA er en sånn adopsjon meget vanskelig, siden barnet har sine biologiske foreldre i live - uavhengig av at det er biologiske foreldres ønske.

Men vi håper og tror, i alle fall kommer han hit snart.

Skrevet

Velkommen hit, og lykke til videre ;o)

Vennlig hilsen

Skrevet

...til forum for adopsjon!

Ønsker dere all mulig lykke til med adopsjonen av denne gutten fra Thaliand. En litt annerledes adopsjon, som det ville være spennende å få høre litt mer om etterhvert!

Hilsen fra ei som venter sitt tredje barn fra India

Skrevet

Hei og velkommen!

Ønsker dere lykke til med adopsjonsprosessen!!!

Hilsen fra meg

indiamamma1365380520
Skrevet

Velkommen hit,og lykke til videre i prosessen:)

Gjest Hera-mor
Skrevet

Velkommen hit, og lykke til videre ;o)

Vennlig hilsen

Takk for hyggelig velkomst. Er faktisk første gang jeg Dol'er. :)

Har mye jeg lurer på, men kommer med noen spørsmål etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...