Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vasker dere ammeinnleggene? De blir jo våte og flekekte når det renner fra det andre brystet, men jeg så på bruksanvisningen og der virket det som de mente de ikke skulle vaskes så ofte for å beholde lanolinet eller noe sånt.

Skrevet

Når de føles stive. Ellers får de tørke innimellom, da brukes par nr. 2.

Vasker med lanolinsjampo eller olivensåpe/ullvask+lanolinkur.

Kroppsvarme på vaskevann og skyllevann.

Skrevet

Jeg pleide å skylle dem i litt lunkent vann når de ble stive. Når de tørket var de gode som før.

Skrevet

Du kan kjøpe ull ammeinnlegg som kan vaskes på 60 grader i maskin på www.ull-rik.no

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde tre par. Tørket dem etter noen timers/evt en dags bruk - og tok på et nytt. Vasket dem i lanolinsåpe når de ble stive.

Var veldig fornøyd med dem. Jeg brukte papir-innlegg _utenpå_ disse mens jeg lakk som verst. Holder varmen på brystene godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...