Gå til innhold

Brå avslutning på småprat...


ColPappa

Anbefalte innlegg

Ikke vet jeg hva dere andre mener, men jeg synes det er uhøflig å stenge småprat uten å gi et tegn om at det stenger.

PANG klokken 24:00 stengte det. Jeg vet at det stenger kl 24:00, men når jeg er midt i en chat glemmer jeg tid og sted.

Så - skulle noen fra Doktor Online lese dette så merk dere et ønske om et lite signal så man kan si takk for nå på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal 'pappa' Anker&co gi beskjed? Alle 'dolere' skal være i seng klokken 24! Og er det noen som vil være oppe lenger, så får de værsegod finne seg ett annet sted.

Godt det finnes noen som passer på at vi ikke sitter for lenge og chatter, ikke sant? Oiii, jeg glemte jo at det finnes andre chattesteder. Kan kanskje de også innføre nattestenging snart, etter DOL-modellen?

Og jeg synes det er meget smart at pm er vekke, for da kan ingen sende mailadresser og slikt til hverandre, uten at alle får se det. Dermed så slipper jo DOL alle problemer med at folk blir bedre kjent med hverandre, via DOL. For hvem vil vel sende noe slikt på åpent, det kan jo finnes noen 'gærninger' der ute....

Takk, småprat er virkelig blitt småprat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DOL-bruker

Hvorfor skal 'pappa' Anker&co gi beskjed? Alle 'dolere' skal være i seng klokken 24! Og er det noen som vil være oppe lenger, så får de værsegod finne seg ett annet sted.

Godt det finnes noen som passer på at vi ikke sitter for lenge og chatter, ikke sant? Oiii, jeg glemte jo at det finnes andre chattesteder. Kan kanskje de også innføre nattestenging snart, etter DOL-modellen?

Og jeg synes det er meget smart at pm er vekke, for da kan ingen sende mailadresser og slikt til hverandre, uten at alle får se det. Dermed så slipper jo DOL alle problemer med at folk blir bedre kjent med hverandre, via DOL. For hvem vil vel sende noe slikt på åpent, det kan jo finnes noen 'gærninger' der ute....

Takk, småprat er virkelig blitt småprat!

Hvis du går til Åpen Småprat, kan du lese den begrunnelsen som de ansvarlige for DOL har for denne endringen. De har hatt mange ting å avveie når det gjelder en så viktig avgjørelse. Jeg er glad for at de føler ansvar for denne nettsiden og folk som er innom her. Folk som helst ønsker seg "no rules, no responsibility" kan jo heller finne seg andre plasser å gå, det er nok av steder.

Takk til Christian Anker & Co for arbeidet dere gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Hei ColPappa !

Jeg noterer meg ønsket om et forvarsel før stengning.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går til Åpen Småprat, kan du lese den begrunnelsen som de ansvarlige for DOL har for denne endringen. De har hatt mange ting å avveie når det gjelder en så viktig avgjørelse. Jeg er glad for at de føler ansvar for denne nettsiden og folk som er innom her. Folk som helst ønsker seg "no rules, no responsibility" kan jo heller finne seg andre plasser å gå, det er nok av steder.

Takk til Christian Anker & Co for arbeidet dere gjør!

Hei!

Jeg har lest og forstått hvorfor de har valgt denne løsningen. Det er ikke det som nødvendigvis er problemet. Mitt poeng var bare at når jeg sitter i en chat har jeg lett for å glemme tiden - og spør defor om litt bistand, eller påminnelse slik at jeg kan si takk for i kveld på en ordentlig måte.

Jeg ser at Christian Anker har lest innlegget og at han vil vurdere det - Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DOL-bruker

Hei!

Jeg har lest og forstått hvorfor de har valgt denne løsningen. Det er ikke det som nødvendigvis er problemet. Mitt poeng var bare at når jeg sitter i en chat har jeg lett for å glemme tiden - og spør defor om litt bistand, eller påminnelse slik at jeg kan si takk for i kveld på en ordentlig måte.

Jeg ser at Christian Anker har lest innlegget og at han vil vurdere det - Takk.

Innlegget mitt om "Les forklaringen" var ikke myntet på deg men på Stone, det burde jeg presisert. Han/hun hadde et litt syrlig innlegg om de DOL-ansvarlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...