Gå til innhold

Er dere her?????


linnea

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen

Er dere her fortsatt?????+

Jeg har kavet og kavet i hele dag for å komme inn her. Skjønte ingenting med registrering og innlogging, men etter mye slit så håper jeg at jeg har det. For et styr !!!!

Hva med dere andre, er dere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp jeg er her.

Dette tegner til å bli bra syns jeg :-)

Ja, jeg er her. Men jeg synes dette går utrolig sakte...det tok kjempelenge før jeg kom meg inn, sannsynligvis fordi jeg har en sakte PC. Jeg håper det går raskere fra nå av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her. Men jeg synes dette går utrolig sakte...det tok kjempelenge før jeg kom meg inn, sannsynligvis fordi jeg har en sakte PC. Jeg håper det går raskere fra nå av...

Har klart å logge meg på, men er enig med 'venter' i at det går ulidelig tregt.

La oss håpe at det er et forbigående serverproblem som skyldes at 10.000 brukere forsøker å registrere seg samtidig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her. Men jeg synes dette går utrolig sakte...det tok kjempelenge før jeg kom meg inn, sannsynligvis fordi jeg har en sakte PC. Jeg håper det går raskere fra nå av...

Har klart å logge meg på, men er enig med 'venter' i at det går ulidelig tregt.

La oss håpe at det er et forbigående serverproblem som skyldes at 10.000 brukere forsøker å registrere seg samtidig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her. Men jeg synes dette går utrolig sakte...det tok kjempelenge før jeg kom meg inn, sannsynligvis fordi jeg har en sakte PC. Jeg håper det går raskere fra nå av...

Har klart å logge meg på, men er enig med 'venter' i at det går ulidelig tregt.

La oss håpe at det er et forbigående serverproblem som skyldes at 10.000 brukere forsøker å registrere seg samtidig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Har klart å logge meg på, men er enig med 'venter' i at det går ulidelig tregt.

La oss håpe at det er et forbigående serverproblem som skyldes at 10.000 brukere forsøker å registrere seg samtidig :-)

Nå har vi satt opp hastigheten.

Fungerer det bedre :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smilla

Nå har vi satt opp hastigheten.

Fungerer det bedre :-)

Vennlig hilsen

Nå går alt kjemperaskt her. Merker stor forskjell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagt inn nytt innlegg......

Er det bare meg eller *ler*...

upps... det var bare meg ja....

Nåååå skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...