Gå til innhold

18års fest.....


Gjest 18fest.....

Anbefalte innlegg

Gjest 18fest.....

Heisann!

Jeg har lite erfaring med å organisere fester. Nå blir jeg snart 18, og hadde tenkt til å ha en fest her hjemme. Men hvordan? Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg gjøre det? Har rett og slett ikke peiling.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på en 18 årsfest for et år siden og da hadde bursdagsbarnet leid et lokale og tok da 50kr pr. inviterte snute (det ble laget en inngangsliste, eller hva man kaller det). Drikke måtte man ta med selv og på eget ansvar siden omtrent ingen hadde fylt 18. Det ble satt ut litt chips og en stor bolle med alkoholfri punsj.

Festen holdt vel på til 04.00 med to egne dj'er, og dagen etter måtte den som hadde leid lokalet rydde slik at helt ble helt strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junkie1365380407

Jeg var på en 18 årsfest for et år siden og da hadde bursdagsbarnet leid et lokale og tok da 50kr pr. inviterte snute (det ble laget en inngangsliste, eller hva man kaller det). Drikke måtte man ta med selv og på eget ansvar siden omtrent ingen hadde fylt 18. Det ble satt ut litt chips og en stor bolle med alkoholfri punsj.

Festen holdt vel på til 04.00 med to egne dj'er, og dagen etter måtte den som hadde leid lokalet rydde slik at helt ble helt strøkent.

Slik gjør du det:

Fest med alkohol:

1. Inviter alle vennene dine.

2. Kjøp chips, saltstenger, popcorn, sugerør, engangsbeger, ballonger og sist men ikke minst drikkevarer(kun til deg selv hvis du er blakk.. vennene dine tar med selv)

3. Drikk til dere stuper evt skal ut på byen.

Fest uten alkohol:

1. Inviter alle vennene dine.

2. Kjøp inn brus, chips, saltstenger, popcorn, ballonger, sugerør.

3. Lei en film eller tre.. finn frem alle de gamle brettspillene.. evt lek gamle leker som f.eks 'stolleken' og 'kyss, klapp eller klem'

Lettere kan det ikke gjøres.

:D-|-

:D-\-

:D-|-

:D-/-

:D-|-

*danse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...