Gå til innhold

Vente vente vente


GNO

Anbefalte innlegg

Nå er vi inne i vår 11 mnd. med venting. Vi venter fra Korea og jeg må si at nå begynner det virkelig å knyte seg til i magen.

Syntes det går tregt med tildelinger her inne, men var på VB siden og da så jeg at det var 13 nye tildelinger i august og da går det jo fremover i køen for oss også. Vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei GNO

Forstår at du er utålmodig nå :-) Vi venter tildeling i november/desember og kjenner at det nærmer seg for oss også.

Kan jeg spørre om hvilken tildelingstid de oppga til dere? Vi fikk 11-12 mnd og jeg hører gjerne at de klarer å holde seg til disse tidene.

Hvor på VB sine sider fant du ut hvor mange tildelinger de hadde i august?

Lykke til og måtte det snart bli din tur... for da er det en mindre i køen foran oss :-)))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GNO

Forstår at du er utålmodig nå :-) Vi venter tildeling i november/desember og kjenner at det nærmer seg for oss også.

Kan jeg spørre om hvilken tildelingstid de oppga til dere? Vi fikk 11-12 mnd og jeg hører gjerne at de klarer å holde seg til disse tidene.

Hvor på VB sine sider fant du ut hvor mange tildelinger de hadde i august?

Lykke til og måtte det snart bli din tur... for da er det en mindre i køen foran oss :-)))

Mvh

Jeg så det med tildelinger inne på VB sin spørreside.

Vi fikk forespeilet 11-12 mnd.

Lykke til med ventingen dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidl.twist

Jeg så det med tildelinger inne på VB sin spørreside.

Vi fikk forespeilet 11-12 mnd.

Lykke til med ventingen dere også.

Hei dere!

Til en opplysning har vi nå snart ventet 12,5 mnd. siden godkjenning...

Vi ble forespeilet tildeling i august.

Det er nok rett rundt hjørnet nå!!!

Det kan jo likevel hende dere får tildeling som forventet, tror det går litt i rykk og napp. Satser på en drøss med tildelinger i nærmeste framtid!!!

Lykke til, det er verdt og vente på!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Til en opplysning har vi nå snart ventet 12,5 mnd. siden godkjenning...

Vi ble forespeilet tildeling i august.

Det er nok rett rundt hjørnet nå!!!

Det kan jo likevel hende dere får tildeling som forventet, tror det går litt i rykk og napp. Satser på en drøss med tildelinger i nærmeste framtid!!!

Lykke til, det er verdt og vente på!

Klem fra

Hei, vente vente vente vente vente, dette er til å bli sprø av!!!!!

Enda dette er 2. gangen for oss, så til nærmere tiden kommer til værre blir det. Lurer på om det blir i år at vi skal bli foreldre til et barn til, at vi skal få holde et lite nurk enda en gang....

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Til en opplysning har vi nå snart ventet 12,5 mnd. siden godkjenning...

Vi ble forespeilet tildeling i august.

Det er nok rett rundt hjørnet nå!!!

Det kan jo likevel hende dere får tildeling som forventet, tror det går litt i rykk og napp. Satser på en drøss med tildelinger i nærmeste framtid!!!

Lykke til, det er verdt og vente på!

Klem fra

Ja da er det bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg. 12,5 mnd. var lenge.

Vi har jo ei snuppe på 3 år som vi koser oss med så tiden går jo uansett.

Lykke til videre det kan jo ikke være lenge til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høstfarger

Jeg så det med tildelinger inne på VB sin spørreside.

Vi fikk forespeilet 11-12 mnd.

Lykke til med ventingen dere også.

Hei, Vi venter også tildeling i disse måneder fra Korea. Jeg kunne godt tenke meg å komme i kontakt med andre som venter barn fra Korea evnt. fra andre land og som bor i Oslo eller omliggende kommuner. Hvordan treffe andre uten å måtte legge ut mail adressen sin på nettet?. Jeg vet at det finnes en Korealiste og en "nickliste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vi venter også tildeling i disse måneder fra Korea. Jeg kunne godt tenke meg å komme i kontakt med andre som venter barn fra Korea evnt. fra andre land og som bor i Oslo eller omliggende kommuner. Hvordan treffe andre uten å måtte legge ut mail adressen sin på nettet?. Jeg vet at det finnes en Korealiste og en "nickliste".

Vi bor inærheten av Oslo og jeg har registrert oss på nicklisten. Bare ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nå, GNO! Er inne i vår tolvte måned, og håper virklig september er vår måned, er det ikke det, MÅÅÅÅÅÅÅ det vel skje i begynnelsen av october.

Vi får prøve og holde hverandre opptatert, de siste ukene. Selv sitter jeg desverre helt uten sladder, igjen;-)

Ha en flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vi venter også tildeling i disse måneder fra Korea. Jeg kunne godt tenke meg å komme i kontakt med andre som venter barn fra Korea evnt. fra andre land og som bor i Oslo eller omliggende kommuner. Hvordan treffe andre uten å måtte legge ut mail adressen sin på nettet?. Jeg vet at det finnes en Korealiste og en "nickliste".

Hei Høstfarger!

Jeg er også registrert på både nicklisten og korealisten, det er bare og ta kontakt. Når er dere bufagodkjent? Vi er godkjent 24/09/02.

Ha en flott kveld.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Hei, Vi venter også tildeling i disse måneder fra Korea. Jeg kunne godt tenke meg å komme i kontakt med andre som venter barn fra Korea evnt. fra andre land og som bor i Oslo eller omliggende kommuner. Hvordan treffe andre uten å måtte legge ut mail adressen sin på nettet?. Jeg vet at det finnes en Korealiste og en "nickliste".

Vi har nå vært hjemme i litt over 2 mnd. Vi kom hjem St. Hans-aften med en liten gutt som da var 3,5 mnd. På lørdag er han 6 mnd. Alt har gått veldig bra. Har du lyst på kontakt (vi bor i Vestfold) er det bare å sende en mail: [email protected]

Lykke til i den siste ventetiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...