Gå til innhold

Savner gladmeldinger om distrikter fra Col...


peetmor

Anbefalte innlegg

Hola amigas

Nå savner jeg virkelig gladmeldinger om distrikter i Colombia.

Er det noen Colombiasøkere som har hatt kontakt med AF i det siste? Hva er siste nytt?

Har ventet på distrikt siden 17 feb.03.........

Hilsen ei som ikke har vært i postkassa enda (c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hola!

Har ikke vært i kontakt med AF, men de har iallefall oppdatert situasjonen i ICBF pr 31/8 på hjemmesiden. Slik jeg tolket tallene, ser det ut til at det er godkjenninger det kommer flest av om dagen...

Håper dere snart hører noe, lykke til med postkassebesøket i dag (c:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig utolmodige vi også nå.

Prøver å være optimist. Vi er heeeelt sikkert 3 til jul :-))

Men det er et lite men.....

Håper på mange gode nyheter fremovere!!!

Venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er så enig.....nå må det komme mange gladmeldinger om distrikt. Hadde kontakt med AF for et par uker siden. Hun håpet at de snart kunne gi oss gode nyheter om distrikt, men foreløpig venter vi! (og det har vi jo gjort siden 24. januar....)

Et veldig kort øyeblikk i går trodde jeg at vi hadde fått distrikt. Men det var ikke mail fra AF, men fra telefonkatalogen "Ditt Distrikt".

Det er i alle fall godt at vi er mange som venter sammen, og som kan trøste hverandre.

Håper at vi snart kan sende hverandre gladmeldinger igjen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart tre?

Vi ble godkjente av ICBF for noen uker siden, og da sa AF at det vanligvis skjedde mye om høsten.

Så vi får bare håpe at dette betyr mange gode nyheter til alle som venter på nytt fra Colombia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren1365380423

Jaaaaaaa!!! Sukk....TOM postkasse i dag også!!!!

Er helt syyyyk av venting....foreldrene mine dro til Colombia i dag...og blir til 3. desember....rekker vi ned før jul tro??????

Håper VIRKELIII det skjer MYE i høst....kan ikke tenke meg jul uten nr. to!!!!!

Er det noen andre som har noen positive antydninger fra AF? for min del synes jeg de gir intetsigende svar....og det er vel forde de ikke vet!!!!

Tvi tvi!!!!Venteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaa!!! Sukk....TOM postkasse i dag også!!!!

Er helt syyyyk av venting....foreldrene mine dro til Colombia i dag...og blir til 3. desember....rekker vi ned før jul tro??????

Håper VIRKELIII det skjer MYE i høst....kan ikke tenke meg jul uten nr. to!!!!!

Er det noen andre som har noen positive antydninger fra AF? for min del synes jeg de gir intetsigende svar....og det er vel forde de ikke vet!!!!

Tvi tvi!!!!Venteklem

og ønske dem riktig god tur og god ferie?!

Det var det vi trodde da vi sendte papirene (des'02) at til neste jul skulle vi helt sikkert være fire og det er fortsatt håp om det da......

Lykke til videre!

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble godkjente av ICBF for noen uker siden, og da sa AF at det vanligvis skjedde mye om høsten.

Så vi får bare håpe at dette betyr mange gode nyheter til alle som venter på nytt fra Colombia.

og håper at det slår til med AF's spådommer angående høsten.

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er så enig.....nå må det komme mange gladmeldinger om distrikt. Hadde kontakt med AF for et par uker siden. Hun håpet at de snart kunne gi oss gode nyheter om distrikt, men foreløpig venter vi! (og det har vi jo gjort siden 24. januar....)

Et veldig kort øyeblikk i går trodde jeg at vi hadde fått distrikt. Men det var ikke mail fra AF, men fra telefonkatalogen "Ditt Distrikt".

Det er i alle fall godt at vi er mange som venter sammen, og som kan trøste hverandre.

Håper at vi snart kan sende hverandre gladmeldinger igjen.

Klem fra

Det skal liksom ikke så mye til før man skvetter nå om dagen. Selv får jeg hjertebank bare jeg ser en hvit konvolutt i postkassa.

Vi satser alt på HØSTEN (som alt er her)

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig utolmodige vi også nå.

Prøver å være optimist. Vi er heeeelt sikkert 3 til jul :-))

Men det er et lite men.....

Håper på mange gode nyheter fremovere!!!

Venteklem fra

Ja vi får "dytte" på hverandre i tiden fremover og så får vi håpe at om ikke alt for lenge så kommer det et ras av distrikter og tildelinger skal du se.

Det har vært deilig det!

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola!

Har ikke vært i kontakt med AF, men de har iallefall oppdatert situasjonen i ICBF pr 31/8 på hjemmesiden. Slik jeg tolket tallene, ser det ut til at det er godkjenninger det kommer flest av om dagen...

Håper dere snart hører noe, lykke til med postkassebesøket i dag (c:

Klem fra

kun avisa og reklame.

Slitsomt!

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har ingen erfaring med tidskonto da vi var hjemme ca 15 mnd før vi begynte å jobbe igjen.

Vår sønn var to år ved hjemkomst og etter ca to mnd begynte vi å gå i åpen barnehage en dag i uken. Dette var stort både for mor og sønn som var/er veldig reservert ovenfor nye situasjoner.

Jeg "elget" meg innpå familiebarnehagene som ligger i nærmiljøet for å få kontakt med barn og at han skulle få trening i sosial lek og opplevelser med barn i form av turer osv.

Ellers var det lite barn hjemme på dagtid.

Overgangen til fulldagsbarnehage brukte vi ca to mnd av permisjonstiden på tilvenning dvs noen timer hver dag i disse to mnd så da virkeligheten kom var det "greit".

Lykke til med planleggingen (c:

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har ingen erfaring med tidskonto da vi var hjemme ca 15 mnd før vi begynte å jobbe igjen.

Vår sønn var to år ved hjemkomst og etter ca to mnd begynte vi å gå i åpen barnehage en dag i uken. Dette var stort både for mor og sønn som var/er veldig reservert ovenfor nye situasjoner.

Jeg "elget" meg innpå familiebarnehagene som ligger i nærmiljøet for å få kontakt med barn og at han skulle få trening i sosial lek og opplevelser med barn i form av turer osv.

Ellers var det lite barn hjemme på dagtid.

Overgangen til fulldagsbarnehage brukte vi ca to mnd av permisjonstiden på tilvenning dvs noen timer hver dag i disse to mnd så da virkeligheten kom var det "greit".

Lykke til med planleggingen (c:

Stor venteklem fra

være her men under "snart tre" sin tråd......

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tooomt her også"!!!!!

Sukk.....well....NÅR kommer det tro.....sukkkkk

kleeeeem

Sukk atter sukk!

Riktig god helg for i morgen avspaserer jeg............og da skal jeg stå å vente på postmannen (c:

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...