Gå til innhold

Trondheimstreff 11.9.?


tango

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Prøvde å dra i gang et nytt Trondheimstreff for noen dager siden med forslag om torsdag 11.9. kl 19.30 på Egon/Tyholttårnet. Ikke den helt enorme responsen, men kanskje det er flere som har lyst?

Hvis tid og sted ikke passer så si fra - hadde vært hyggelig å få med flest mulig.

Har hørt rykter om det trivelige trønder-treffet i vår, lænt om vi kan gjenta det nå i høst!!

Jeg, dvs. tango bestiller bord så det er greit med en tilbakemelding på hvor mange vi blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjempekoselig med treff!! Jeg må bare sjekke om pappaen kan være hjemme med gullet den kvelden.

Flott tiltak! Regner med at vi sees!

Flott kompis! Håper du får ordnet barnevakt og kan komme!

Hittil er vi 5 som kommer, og med litt intensiv markedsføring framover, kan jo dette bli riktig så bra!

Har registrert: dragedans, Mumbai mamma, snart tre, kompis og tango.

Er det flere trefflystne trøndere der ute så hiv dere med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det kommer antakeligvis en fra oss.

Hilsen

Flott, da er vi oppe i 6!!

Kommer tilbake med en endelig bekreftelse av påmelding noen dager før.

Fint om alle kan spre sted og dato til andre aktuelle som ikke er dolere!

Gleder meg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skrive på meg på listen.

Jeg fikk ikke til å være med forrige gang det ble arrangert treff, men denne gangen SKAL jeg være med :-)))

Bra at noen tar initiativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan skrive på meg på listen.

Jeg fikk ikke til å være med forrige gang det ble arrangert treff, men denne gangen SKAL jeg være med :-)))

Bra at noen tar initiativet.

Hei Piamisa!

Flott! Tror vi er oppe i 7 nå, så dette begynner å ligne på noe! Jeg var heller ikke med sist, men gleder meg til å treffe dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...