Gå til innhold

Neste romerikstreff


peetmor

Anbefalte innlegg

blir ONSDAG 15 okt 03 kl 1900 og da skal vi ha temakveld med temaet " Tilknytning og brudd hos barn".

Det kommer en mormor som er utdannet barnevernspedagog og familieterapeut. Hun har jobbet mange år med barnevernsbarn i fosterhjem og med godkjenning av fosterhjem og adoptivforeldre. Hun har stor kjennskap til behandling av traumer og sorg hos barn samt arbeid med familiene og nettverket rundt barna.

Så sett av dagen romeriksjenter!!

og til dere andre i område som har lyst og interesse til å komme så er dere hjertelig velkommen (c:

Jeg sender ut en påmeldingsmail når det nærmer seg.....

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 'peetmor',

Hvor skal treffet være? Kan du si noe om det, evnt. når det nærmer seg?

Vennlg hilsen

Heia Lisette

Det blir Lillestrøm-Skjetten område men hvor er ikke avklart enda. Jeg kommer tilbake med ny tråd når det nærmer seg...hyggelig om du kan kommer.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lisette

Det blir Lillestrøm-Skjetten område men hvor er ikke avklart enda. Jeg kommer tilbake med ny tråd når det nærmer seg...hyggelig om du kan kommer.

Vennlig hilsen

Ok :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...