Gå til innhold

Hepatitt b..


hep

Anbefalte innlegg

Endelig var det noen som kom frem med det igjen.

Det er en del av oss som er foreldre til barn med "bærerstatus", vi er også det.

Dvs. barn er smittebærere, men ikke syke.

Det var et seminar for to år siden i adopsjonsforeningenes regi. Det var veldig nyttig å være der, men foreldre blir møtt veldig forskjellig fra helsemyndighetene.

Vi har vært "heldig" og i hverdagen har vi lite problemer.

Det ble på seminaret opprettet en "hotmailadresse" hvor folk kunne få kontakt med andre i samme situasjon.

Det er vanskelig å holde den ved like, men jeg oppfordrer de som er interessert å maile dit. Den er for tiden ikke aktiv fordi det bare var noen som var interessert i å holde kontakten. Tenkte at jeg kanskje skulle prøve igjen slik at vi kan ha en slags gruppe hvor vi kan lufte spørsmål.

[email protected]

I og med at mange synes dette med Hepatitt B er skremmende, så trenger du jo ikke bruke navnet ditt med en gang.

Det er lov til å være anonym.

(Hotmailadresse e.l.!)

(Nå blir jeg borte fra mailen noen dager og bare sjelden innom den neste uken..)

Du kan også ta kontakt med adopsjonsforeningene. De har også en kontaktperson du kan ringe!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...