Gå til innhold

En hilsen til dere ALLE!


Gjest vordende mamma

Anbefalte innlegg

Gjest vordende mamma

Det er ikke så ofte jeg er her nå for tiden. Travelt!!!! Men kommer nok til å være mer her når ungene blir litt "lettere".

Vil derfor gratulere alle med gode nyheter og flere skritt nærmere målene. Lykke til alle sammen.

Takk for all hjelp dere har gitt meg i den vanskelige ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vordende mamma

Kjære vordende mamma :o)))

Har tenkt så masse på dere. Håper dere har det fint, og at de små finner seg godt til rette !!!

Kjempeklem fra

Det går over all forventning. Ungene er så godt tilpasset hos oss og i nærmiljøet, at det skulle nesten tro de alltid har vært her. Begge jentene går på skolen, og minsten går noen dager i uken i barnehagen. Alle storkoser seg. En komplett drømmefamilie!!! Det kunne i allefall ikke vært bedre enn dette. orsken går også supert. Har ikke brukt ordbok en eneste gang etter vi kom hjem.

Synd for Brasil at vi tok de tre vakreste fra landet deres!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over all forventning. Ungene er så godt tilpasset hos oss og i nærmiljøet, at det skulle nesten tro de alltid har vært her. Begge jentene går på skolen, og minsten går noen dager i uken i barnehagen. Alle storkoser seg. En komplett drømmefamilie!!! Det kunne i allefall ikke vært bedre enn dette. orsken går også supert. Har ikke brukt ordbok en eneste gang etter vi kom hjem.

Synd for Brasil at vi tok de tre vakreste fra landet deres!!!!!

De tre vakreste ja! Du er en helt typisk mamma skjønner jeg ;-)

Godt å lese at alt går så fint med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peru1365380364

Kjære vordende, (VELDIG) mamma!!!

Ja, for trebarnsmor på en gang er ikke småtteri!!! Så flott å høre at alt går fint med dere, og at dere koser dere sammen!!!

Har også tenkt mye på dere, og det var derfor supert å få en liten statusrapport!!! ;O)

Lykke til videre!!!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig å få en rapport på hvordan det går med dere. Tre på en gang er jo ikke bare bare......

Så flott at det går bra med norsken og at de har funnet sin plass i klasse/barnehage.

Lykke til videre med "de fineste barna fra Brasil" (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJære VM!

Tenker masse på dere alle fem. Hvordan går det med språkutviklingen. De to eldste har de begynt på skole.

Sender deg en mail jeg i morgen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt må jeg få si GRATULERER som Mamma til tre! Jeg var ikke på nett da dere kom hjem, tydeligvis, for det har gått meg hus forbi.

Så flott å høre at ungene har tilpasset seg godt både i skole, barnehage og nærmiljø. Tenk at dere er en fiks ferdig trebarnsfamile allerede!

Ønsker dere masse kos og glede sammen fremover. Stikk nå innom og fortell litt innimellom,da.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vordende mamma

Så godt å høre fra deg. Tenker på deg og hvordan det går med dere. Det er jo ikke ofte en kan følge noen som har blitt trebarnsmamma på en gang.

Håper du får litt tid innemellom matpakkesmøringa og kan fortelle oss noen hverdagshistorier.

Lykke til !

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Gratulerer som trebarns mamma. Nå må du nok bytte nick....

Godt å høre at det går bra med dere alle sammen og at barna har tilpasset seg fint allerede. Kos deg masse med din store familie og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...