Gå til innhold

stipend


Gjest trultepia

Anbefalte innlegg

Gjest trultepia

hei jeg lurte på om jeg har fått for lie i stipend. Min mamma har en kne skade så ho jobebr ikkje, men får attføringspengar. Faren min har også yrkesskade og er uføretrygda. innblant. Jeg skal få 17400 kr fram til jul og 17 400 kr etter jul. hva tror dere? det sto at de såg på lignings greia for 2001, men det har jo forandre seg etter det? bør jeg skrive en ny søknad eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du?

Hvis du er over 20, skal det ikke ha noe å si hva foreldra dine tjener.

Er du 16, skal de ta hensyn til foreldres inntekter.

MEN, det høres ut som du får for lite ja... Da jeg søkte på videregående for 6 år siden, fikk jeg borteboerstipend på 3200 i mnd, selv om foreldra mine(i følge lånekassa) tjente rått.

Er du under 18 skal foredres personnummer og div stå oppført. Ta kontakt med lånekassa(eller hvor det nå er man får stipend fra), det er nok de som gjør feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...