Gå til innhold

Ingenting


flosshatt

Anbefalte innlegg

Jeg har liksom ingenting å fortelle mer. vi bare venter, og må gjøre det helt til noe skjer for vår del i colombia. Ingenting spennende å dele med noen...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan det er....Trøsten må være at det blir vår tur til å ha noe å fortelle til slutt ;o))

Jeg skylder deg forresten en mail! Har ikke glemt deg, du er bare blitt litt nedprioritert i en travel hverdag, *ler*. Men satser sterkt på å få svare deg i helgen :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Flo.

Ja så har du også kommet inn i "den stille perioden" som AF kaller det!!??

Den kan være lang og hard så da er det godt å ha dol, det syntes vertfall jeg.

Får håpe det ikke går så altfor lenge til godkj. Så blir det en ny etappe å vente på distrikt (hvis dere ikke får de samtidig da), og SÅ kommer den siste ventefasen på tildeling.

Se det positive i det at det er flere etapper, det kan gjøre ventetiden litt kortere kanskje???????

Håper du nyter det fine høstværet mens du gjør ingenting:o)

Klem fra meg vet du,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt er _godt_ nytt, heter det. Tror ikke den som fant opp det ordtaket har gjennomlevd en adopsjon :)

PS) En sjakett og en flosshatt burde vel få tiden til å gå lell (?) ;-)

Din tid kommer flosshatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...