Gå til innhold

Jeg er helt skjelven


peetmor

Anbefalte innlegg

for i dag lå brevet i postkassa som vi har ventet så veldig på. Vi skal til MEDELLIN (Colombia). Og ikke nok med det, vi har også fått beskjed om å oppdatere papirene (c:

Ketty, send meg masse informasjon og tips (c:

Det er kansje snakk om noen få venteuker igjen til vi får tildeling.......Er bare såååå glad!

Kjempeklem til alle sammen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei peetmor:-)

Gratulerer med distrikt og oppdatering av papirer.

Endelig skjer det noe med saken dere nå.

XX - fingre for at TELEFONEN kommer neste uke:-)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren1365380423

KJÆÆÆÆÆRE PEEET!!!!!

GRATULERER!!!

Skjønner GODT at du er skjelven!!!

Herliiii at det skjer noe i Colombia....ego- set er det også et tegn på at da er det vel også snart vååår tur!!

Gleder oss til neste episode!!!

GOOOOd HELG!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære peetmor, peetfar og storebror kaptein Sabeltann!!!

Så fantastiske nyheter! Du kan tro at jeg også er skjelven......på dine vegne. Medellin er fantastisk, der skulle jeg gjerne reist tilbake. Gratulerer så mye med et flott distrikt og t.o.m oppdatering av papirene samtidig. Nå kan det gå fort!

Snakket med AF før helgen, og de var optimister på våre vegne i.f.t barn før jul. Så vi bare håper.....skulle gjerne reist sammen med dere.

Har du en mailadresse så kan vi sankkes mer?

Mange klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lengsel1365380312

ENDELIG, Peetmor! NÅ er ikke telefonen langt unna!!!! Hårene reiser seg på armene mine!!!!

HURRA, HURRA - nå venter vi i spenning på neste beskjed!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG, Peetmor! NÅ er ikke telefonen langt unna!!!! Hårene reiser seg på armene mine!!!!

HURRA, HURRA - nå venter vi i spenning på neste beskjed!!!

Stor klem fra

Kjære peetmor :o))

Endelig var det deres tur til å komme med gode nyheter !! Håper telefonen kommer super-raskt !!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere såååå mye peetmor:-)

Nå har dere ventet lenge, men snart kommer det en lillesøster/bror inn i familien.

Lykke til videre, håper det går fort:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gogo1365380358

gratulerer både med distrikt og oppdatering av attester - nå er det ikke lenge til dere er foreldre igjen! Krysser fingre for at dere får tildeling til uka!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra, hurra:o)

Både distrikt og oppdatering - wow!

Og for et distrikt.....Medellin er distriktet "vårt" og vi håper så inderlig å komme tilbake dit!

Vi har en bok om Medellin og masse info og dele, så hvis du vil er det bare å sende meg en mail på: [email protected]

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Gratulerer med distrikt og oppdatering av papirene. Nå er det nok ikke lenge før den store telefonen kommer. Lykke til i ventetiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren1365380423

Er så nyskjerrig....- fikk dere meldingen på meil eller post først???

Er liksom i tvil på om jeg burde ha mest forventning til post A eller E....he..he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så nyskjerrig....- fikk dere meldingen på meil eller post først???

Er liksom i tvil på om jeg burde ha mest forventning til post A eller E....he..he

Kjenner spenningen enda da jeg så hvem som var avsender på konvolutten...

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære peetmor, peetfar og storebror kaptein Sabeltann!!!

Så fantastiske nyheter! Du kan tro at jeg også er skjelven......på dine vegne. Medellin er fantastisk, der skulle jeg gjerne reist tilbake. Gratulerer så mye med et flott distrikt og t.o.m oppdatering av papirene samtidig. Nå kan det gå fort!

Snakket med AF før helgen, og de var optimister på våre vegne i.f.t barn før jul. Så vi bare håper.....skulle gjerne reist sammen med dere.

Har du en mailadresse så kan vi sankkes mer?

Mange klemmer fra oss

Du skal tro jeg tenke på deg da jeg leste hvilket distriktet vi fikk...det har vært hyggelig om du kan sende meg informasjon om Medellin. Vi har faktisk ikke hatt anledning enda til å søke på nettet....men nå som om junior er i seng er vi klar.

Håper det raser inn masse gladmeldinger utover i uken nå.

Legger ut denne adressen på nettet: [email protected]

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

for hyggelige hilsninger.

Nå håper jeg inderlig at det kommer et ras med gladmeldinger utover i uka som kommer.

Det fortjener vi alle sammen (c: fra alle land!

Forøvrig så overhørte jeg junior fortelle til sin vennine i dag at han skulle "aportere" og bli storebror...og hun skulle til syden og møte vennen sin som hun møte sist og da skulle de bli kjærester. Det var det (c:

Lykke til og tvi, tvi alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra, hurra:o)

Både distrikt og oppdatering - wow!

Og for et distrikt.....Medellin er distriktet "vårt" og vi håper så inderlig å komme tilbake dit!

Vi har en bok om Medellin og masse info og dele, så hvis du vil er det bare å sende meg en mail på: [email protected]

Klem fra

mail er sendt!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for hyggelige hilsninger.

Nå håper jeg inderlig at det kommer et ras med gladmeldinger utover i uka som kommer.

Det fortjener vi alle sammen (c: fra alle land!

Forøvrig så overhørte jeg junior fortelle til sin vennine i dag at han skulle "aportere" og bli storebror...og hun skulle til syden og møte vennen sin som hun møte sist og da skulle de bli kjærester. Det var det (c:

Lykke til og tvi, tvi alle sammen!

Igjen en stor klem til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!!

Da nærmer det seg med stormskritt...Tenk for en flott høst dere får!!!

Endelig var det noen som fikk distrikt - syns det var på tide!

Lykke til med innspurten!!!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...