Gå til innhold

papirene er sendt


freshte

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra AF i går om at papirene er på vei til Kina. Endelig. Så er neste etappe å vente på registreringsdato i CCAA. Prøver fortsatt å ta små trinn av gangen, så slipper vi å tenke "et helt åååår"...

Samtidig begynner jeg å føle virkeligheten, alt som før har bare vært papirer og dokumenter begynner å bli konkrete planer, forbehold må tas når neste høst planlegges på jobben osv. Det kjennes fremdeles uvirkelig at jeg faktisk skal bli mor, helt 100% sikkert, men det begynner å gå opp for meg så smått. Kanskje det er sånn å kjenne på at man er gravid?

Har noen tips om bøker/stoff som omhandler moderskap uten å fokusere på svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare få gratulere med et skritt nærmere målet. Lykke til videre i ventetiden.

Klem fra

Heisann freshte :o)

Så flott at dere har fått sendt papirene nedover til Kina :o). Da er det bare å sette seg ned å vente på den store telefonen.

Håper den positive trenden i Kina holder seg, slik at dere får vite hvem dere venter på snart :o))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...