Gå til innhold

Hvor blir det av Kina-tildelingene?


Snowdrop

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor i løypa de ligger? AF bruker jo ofte å få først av de tre foreningene. Så hvis VB får tidlig neste uke, burde vel AF ha fått sine, eller?

Har noen vært i kontakt med de og sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk tildeling tirsdag denne uke (AF). Har DTC oktober.

Gratulerer så masse med tildelingen. Det var kjempegode nyheter - takk skal du ha!!! Vet du om novembergruppa også fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med tildelingen. Det var kjempegode nyheter - takk skal du ha!!! Vet du om novembergruppa også fikk?

Gratulerer så masse fra meg også !!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med tildelingen. Det var kjempegode nyheter - takk skal du ha!!! Vet du om novembergruppa også fikk?

Jeg tror ikke at det var noen i novembergruppa (AF). Kvoten var slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil vente med det tills alle som har fått forespørsel har takket ja(/nej).

Trodde ikke dette var hemmelig, men glade opplysninger som jubles ut i en gledens rus.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke dette var hemmelig, men glade opplysninger som jubles ut i en gledens rus.....

Jeg vet ikke om alle i gruppa (AF, DTC oktober) har blivit informert om tildeling og synes da ikke at de eventuellt skal få informasjon om provins mm i dette forum av meg.

Jeg kommer gjerne tilbake etterpå da jeg vet at alla har svaret på tildelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tildeling tirsdag denne uke (AF). Har DTC oktober.

Gratulerer så mye med jenta/gutten, så liten eller stor? Fra Hubei, Hunan, Jiangxi e.l.

En stor glede er det ihvertfall samme hva.

Gratulerer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...