Gå til innhold

Er det noen fra Vestfold her.....


thuva1365380402

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg

Ja, dette var jo rart at ingen svarer på innlegget ditt. Det må da finnes noen flere enn oss tre fra Vestfold som kunne tenke seg og møtes? HMMMM, merkelig. Kanskje de ikke har lyst til å gi seg til kjenne?

Uansett, god helg til deg og hele familien din. Vi sees vel snart? Klem fra oss tre på Tjøme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er fra Vestfold. Har vært på treff i Rosanesparken. Det er veldig hyggelig. Kom dere også da vel, så kan vi evt. avtale noe på kvelden siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Hei,

Jeg er fra Vestfold. Har vært på treff i Rosanesparken. Det er veldig hyggelig. Kom dere også da vel, så kan vi evt. avtale noe på kvelden siden?

Hei fei!

Har tenkt oss på disse treffene første mandagen i måneden, men foreløpig har det ikke passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Hei på deg

Ja, dette var jo rart at ingen svarer på innlegget ditt. Det må da finnes noen flere enn oss tre fra Vestfold som kunne tenke seg og møtes? HMMMM, merkelig. Kanskje de ikke har lyst til å gi seg til kjenne?

Uansett, god helg til deg og hele familien din. Vi sees vel snart? Klem fra oss tre på Tjøme.

Hei koreandra!

God helg til dere 3 også. Vi får prøve å møtes snart igjen.

Klem fra oss 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Thuva!!!

Liten reaksjon....mhm!!!!!

Hvordan går det? Håper vi snart møtes igjen.

Vi har vært på hytte i helga, lagt fliser, skjært ned en haug med trær og gjort det litt mer klart til gullet kommer.

Hils pappa'n og gi go'gutten en klem fra meg

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre sent enn aldri...

er lite på nett for tiden, ekstra lite nå som pcen hjemme er midlertidig uten internett - og det er defintivt et problem som skal løses raskt :-)

Er fra Vestfold og har ei lita jente født i kina for snart to år siden pluss egenfødt 11 åring.

I morgen får vi første besøk fra barnevernet for oppstart av prossess nr 2 og jeg må nok innrømme at huset ikke er fult så striglet som for tre år siden ---- og deilig er det.

prøver å være med på foreldre barn treff men sept og kommende oktober treff passer ikke.

kansje vi ses i november?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...