mette/kina Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Hei. Vi sendte våre papirer i mai/juni, og som noen av dere vet forsvant de, slik at vi måtte begynne på nytt med bilde innsamling osv. Nå venter vi også (gjelder seks familier) i spenning på å få høre i fra dem, når de kommer tilbake i fra Kina. Vi vil da få vite om vi kommer inn i rekken igjen der vi egentlig skulle ha vært om ikke papirene hadde forsvunnet. Det hadde vært så fint og fått barnet i begynnelsen av sommeren i stedet for i slutten neste år. Håper at alle dere andre som ogå venter på å få høre i fra Kina representantene, for gode nyheter om tildeling. vet dere når de kommer tilbake? 0 Siter
eikebladet Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Så fint å høre at dere kanskje slipper å havne bak i køen! Jeg krysser fingrene for at retferdigheten seirer slik at dere får "tilbake" deres rettmessige plass! Hilsen ei som er i InorAdopts april gruppe og dermed gikk klar av "forsvinningsnummeret" 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Vi får krysse fingrene for at dere får den plassen i køen som dere opprinnelig skulle hatt og at dere får gode nyheter når de kommer tilbake fra Kina. 0 Siter
juki Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Det var noe jeg fryktet hele tiden med førstemann, men trodde aldri kom til å skje. Føler med dere! Jeg håper virkelig dere får "tilbake" plassen deres i køen! og at Inor adopt har forbedret sine rutiner slik at ikke slikt skjer igjen. 0 Siter
Gjest Hilsen cor Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Hei, hei ! De kommer tilbake den 17. sept., og sender vel ut informasjon så fort som mulig tenker jeg. 0 Siter
Salten1365380501 Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Hei. Skal krysse fingrene for at dere beholder den opprinnelige plassen deres! Lykke til. Hilsen fra 0 Siter
Gjest Kina-venter Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Det var noe jeg fryktet hele tiden med førstemann, men trodde aldri kom til å skje. Føler med dere! Jeg håper virkelig dere får "tilbake" plassen deres i køen! og at Inor adopt har forbedret sine rutiner slik at ikke slikt skjer igjen. Dette har ingenting med Inors rutiner å gjøre, men er uheldige omstendigheter i kjølevann av sarsen. Således var det tilfeldig at det var Inor og ikke en av de to andre foreningene det skjedde med. Uansett krysser jeg fingrene for alle 6 familiene og at dere blir registrert i mai/juni. Ekstra måneder å vente er det siste man trenger i venteprosessen! 0 Siter
juki Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Dette har ingenting med Inors rutiner å gjøre, men er uheldige omstendigheter i kjølevann av sarsen. Således var det tilfeldig at det var Inor og ikke en av de to andre foreningene det skjedde med. Uansett krysser jeg fingrene for alle 6 familiene og at dere blir registrert i mai/juni. Ekstra måneder å vente er det siste man trenger i venteprosessen! Takk for oppklaringen! Det var ikke meningen å si noe feil, hoppet bare til feil konklusjon. 0 Siter
peetmor Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Håper dere kommer inn på lista som først planlagt. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.