Gå til innhold

Papirene som fosvant


mette/kina

Anbefalte innlegg

Hei. Vi sendte våre papirer i mai/juni, og som noen av dere vet forsvant de, slik at vi måtte begynne på nytt med bilde innsamling osv.

Nå venter vi også (gjelder seks familier) i spenning på å få høre i fra dem, når de kommer tilbake i fra Kina.

Vi vil da få vite om vi kommer inn i rekken igjen der vi egentlig skulle ha vært om ikke papirene hadde forsvunnet. Det hadde vært så fint og fått barnet i begynnelsen av sommeren i stedet for i slutten neste år.

Håper at alle dere andre som ogå venter på å få høre i fra Kina representantene, for gode nyheter om tildeling.

vet dere når de kommer tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre at dere kanskje slipper å havne bak i køen! Jeg krysser fingrene for at retferdigheten seirer slik at dere får "tilbake" deres rettmessige plass!

Hilsen ei som er i InorAdopts april gruppe og dermed gikk klar av "forsvinningsnummeret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Vi får krysse fingrene for at dere får den plassen i køen som dere opprinnelig skulle hatt og at dere får gode nyheter når de kommer tilbake fra Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe jeg fryktet hele tiden med førstemann, men trodde aldri kom til å skje. Føler med dere! Jeg håper virkelig dere får "tilbake" plassen deres i køen! og at Inor adopt har forbedret sine rutiner slik at ikke slikt skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kina-venter

Det var noe jeg fryktet hele tiden med førstemann, men trodde aldri kom til å skje. Føler med dere! Jeg håper virkelig dere får "tilbake" plassen deres i køen! og at Inor adopt har forbedret sine rutiner slik at ikke slikt skjer igjen.

Dette har ingenting med Inors rutiner å gjøre, men er uheldige omstendigheter i kjølevann av sarsen. Således var det tilfeldig at det var Inor og ikke en av de to andre foreningene det skjedde med. Uansett krysser jeg fingrene for alle 6 familiene og at dere blir registrert i mai/juni. Ekstra måneder å vente er det siste man trenger i venteprosessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med Inors rutiner å gjøre, men er uheldige omstendigheter i kjølevann av sarsen. Således var det tilfeldig at det var Inor og ikke en av de to andre foreningene det skjedde med. Uansett krysser jeg fingrene for alle 6 familiene og at dere blir registrert i mai/juni. Ekstra måneder å vente er det siste man trenger i venteprosessen!

Takk for oppklaringen! Det var ikke meningen å si noe feil, hoppet bare til feil konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...