BettyBlue Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Noen som husker at prinsesse Stephanie av Monaco hadde en mikrokarriere innenfor popmusikk? Jeg har fortsatt kassett-coveret; "Live your Life". Det aller verste er at jeg syns at to av låtene var bra. Låtene "One Love to Give" og "Irresistible" og var visst på listene en kort stund. Irriterer meg at coveret er tomt! :-) 0 Siter
Gjest husker ja Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Jeg husker henne, ja.. likte i alle fall godt den ene sangen hun hadde! 0 Siter
Anki Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 hehe - det husker jeg godt ja Den ene sangen husker jeg at jeg likte ganske godt også, men klarer ikke å huske hvem av de det var.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. september 2003 Forfatter Skrevet 13. september 2003 hehe - det husker jeg godt ja Den ene sangen husker jeg at jeg likte ganske godt også, men klarer ikke å huske hvem av de det var.. Jeg syns "One Love to Give" var finest. Må prøve å få tak i den på ei bruktsjappe eller no. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.