Gå til innhold

Ønske om kjønn?


Gjest Hva med dere

Anbefalte innlegg

Gjest Hva med dere

Ønsket dere jente eller gutt og skrev dere det i papirene?

Lurer på om slike ønsker blir oppfyllt eller ikke?

Min søster har to adopterte gutter og vi ønsker veldig en jente.

Vi skal ikke få fra Kina. Der vet jeg det kommer ca 95% jenter...

Vi var bare 28 og 29 da vi begynte og Kina hadde aldersgrense 35 da vi begynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

På Thailand kan man krysse av for ønsket kjønn, om man vil (selv om ønsket ofte ikke blir tatt hensyn til). Vi gjorde ikke det, da vi synes kjønn er av underordnet betydning - bare barnet var friskt!

Vi fikk verdens herligste lille gutt (selvfølgelig) :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Jeg har to ganger fått det kjønnet jeg ønsket meg, og det uten å krysse av eller antyde noe som helst. :-) Personlig har jeg aldri sett meg selv som noen jente-mamma, og det har jeg heller ikke blitt.

Men selvfølgelig, ei jente hadde blitt tatt imot like kjærkomment - om det var det vi hadde fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har adoptert fra Kina, og derfor var vi ganske sikre på at det ville bli ei jente ..... og det ble det. Vi ytret ingen ønsker om barnets kjønn - til tross for at min mann har 3 døtre fra før og nok syns at det kunne vært moro med en gutt :o) Vi fikk verdens flotteste jente - og vi er uendelig takknemlig for at det ble nettopp henne som ble vårt barn!

Ett spørsmål; Hvor lenge har dere holdt på med adopsjonsprosessen?! Stusser litt på det du sier om 35 års aldersgrensen i Kina - Den ble vel opphevet i 2000?! Vi startet i alle fall i 2000 og da var jeg akkurat passert 30 år.

LYKKE TIL med adopsjonen - Dere får helt sikkert det barnet som er ment for dere :o)

hilsen fra ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi adopterte for andre gang, var det nevnt i sosialrapporten at vi godt kunne tenke oss ei jente, ettersom vi hadde en gutt fra før av. Men vi presisterte at nok en gutt ville bli tatt imot med like åpne armer som ei evt. jente. Vi fikk ei jente.

De andre gangene har vi ikke sagt noe som helst om dette. Vår familie blir nå komplett med en sønn og to døtre. Det var nok slik det var "ment å være" - for oss.

Lykke til med adopsjonen!

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ingen ønsker om kjønn, kun _sterke_ magefølelser.

BPS! tror det blir en liten gutt (sier han er "redd" for og få en jente, da han fortsatt godt kan huske hva "smågutter" tenker, og at jenta må være hjemme eller med anstalt til hun blir 42;-))

Selv er jeg ikke i tvil ett sekund på at vi får en jente, til tross, for at det blir vårt første barn, og fra korea. Og så er jeg overbevist om at hun heter Mi Nah *ler*

En av oss har nok magefølelse til og stole på, får en håpe;-)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen ønsker om kjønn, kun _sterke_ magefølelser.

BPS! tror det blir en liten gutt (sier han er "redd" for og få en jente, da han fortsatt godt kan huske hva "smågutter" tenker, og at jenta må være hjemme eller med anstalt til hun blir 42;-))

Selv er jeg ikke i tvil ett sekund på at vi får en jente, til tross, for at det blir vårt første barn, og fra korea. Og så er jeg overbevist om at hun heter Mi Nah *ler*

En av oss har nok magefølelse til og stole på, får en håpe;-)

MVH

Jasså, vi må være på _anstalt_ til vi er 42? ;-)

Magefølelsen deres minner om venninna mi som skal bli bestemor. Hun kom med følgende gullkorn her om dagen: "Det blir kanskje en gutt ....eller en jente"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, vi må være på _anstalt_ til vi er 42? ;-)

Magefølelsen deres minner om venninna mi som skal bli bestemor. Hun kom med følgende gullkorn her om dagen: "Det blir kanskje en gutt ....eller en jente"

"Det blir kanskje en gutt ....eller en jente"

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, vi må være på _anstalt_ til vi er 42? ;-)

Magefølelsen deres minner om venninna mi som skal bli bestemor. Hun kom med følgende gullkorn her om dagen: "Det blir kanskje en gutt ....eller en jente"

Hei Thaimor!

Jeg mente selvsagt med anstand *skrattler*

Enda en ting, er jo at nå tok jeg BPS! i og smuglese på dol, etter at han ikke klarte og dy seg til og le av innlegget mitt. *ler enda mer*, for på DOL skulle han i alle fall ikke;o)

Håper alt står bra til med dere.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...