Gå til innhold

Måtte det bli en gooood uke!!


Fyren1365380423

Anbefalte innlegg

Fyren1365380423

Så er det mandag....og jeg ønsker alle mine medadoptanter....en goood og INNHOLDSRIK UKE!!! Måtte det komme mange godkjenninger ...distrikt og tildelinger til osss her i noregs land!!!!!

Måtte venteuken DIN føles GOOOD!!!

kLEM FRA EI SOM VENTER UTE VED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at det blir en gooood uke for alle venterne nå. Noe gladmeldinger er det jo men helt det store rase er det ikke synes jeg.

Håper og tror det er denne uken det skjer!

Lykke til fyren og alle oss andre som venter noe voldsomt nå på gladmeldingene (c:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

...en uke fyllt med gode nyheter og framdrift!!! Nå kjenner jeg meg som mange andre... nemlig UTÅLMODIG!!!

Klem til Fyre, Peetmor og alle andre!

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en uke fyllt med gode nyheter og framdrift!!! Nå kjenner jeg meg som mange andre... nemlig UTÅLMODIG!!!

Klem til Fyre, Peetmor og alle andre!

fra

(c:

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...