Gå til innhold

Psykologuttalelse


Brasilmamma..

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått beskjed fra Inor at Brasil nå må ha en psykologuttalelse fra alle søkere.

Noen som vet om en psykolog i Oslo-området som ikke har så lang ventetid?

Det måtte jo dukke opp noe som forsinker prosessen for oss også, det var for godt til å være sant at alt skulle gå på skinner.

Hilsen en litt oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg kjenner en psykolog som selv er adoptivfar - og har praksis sentralt i Oslo. Jeg kan maile deg navn og tlf.nr, om du har en mailadr. du kan legge ut?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke om noen psykologer i Oslo, men ville bare komme med et tips.

Gå til fastlegen din å få ham/henn til å skrive en henvisning til psykolog. Gjør du det slipper dere å måtte betale så innmari mye.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke om noen psykologer i Oslo, men ville bare komme med et tips.

Gå til fastlegen din å få ham/henn til å skrive en henvisning til psykolog. Gjør du det slipper dere å måtte betale så innmari mye.

Lykke til!

Dere trenger ikke henvisning fra fastlege. Man kan få inntil 3 timer hos psykolog uten henvisning fra lege. Dere betaler ikke mer av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger ikke henvisning fra fastlege. Man kan få inntil 3 timer hos psykolog uten henvisning fra lege. Dere betaler ikke mer av den grunn.

Mulig det, men vi betalte iallefall 2500 kr for en time ved første adopsjon, og 420 kr nå andre gangen. Andre gang med henvisning fra lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjenner en psykolog som selv er adoptivfar - og har praksis sentralt i Oslo. Jeg kan maile deg navn og tlf.nr, om du har en mailadr. du kan legge ut?

Lykke til!

Hadde vært kjempefint!!

[email protected]

Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...