Gå til innhold

Info fra VB vedr. Korea


delfi

Anbefalte innlegg

"Det har kommet 17 tildelinger i august og september. Det har vært få tildelinger i sommer så vi ligger litt etter forventet tildelingstid.

De som har fått tildeling ble godkjente i BUFA i juli/august 02."

Jeg tror jeg må begynne å omstille meg på at det kan ta lenger tid enn vi er forespeilet. Bedre og bli overrasket enn å slite seg ut på overtid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei delfi!

I farten nå, kan jeg ikke komme på hvor i prosessen dere er. Men uansett lykke til videre.

Vi (spesielt jeg) holder på og innstille meg på, at det nok ett år kan hende vi feirer jul uten barn, men selvsagt kommer det helt ann på om tempoet fortsetter på lav hastighet, eller ikke. Jeg var meget innstilt på og få hentereisen i 2003, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger. (ikke VB heller for den sak skyld).

Jeg håper trenden snur, men så lenge, er det bare og smøre seg inn med tolmodighets krem. Er det foresten noen som har i overflod, kan jeg trenge noen tuber, jeg begynner nemlig og gå tom, og det vil jeg nødig.

Ha en flott ettermiddag og kveld.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...