Gå til innhold

ENDELIG


tejen

Anbefalte innlegg

Endelig lå den i postkassa - BUFA godkjennelsen, det tok 3,5 måneder med behandling i faglig utvalg. Vi ble forespeilet 4-8 uker ekstra i faglig utvalg, men det gikk på en uke. Så nå er det jubel i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tre(tidligere to)barnmamsen

kjære tejen! Gratulerer SÅ mye, dere har en uforglemmelig tur i vente om en stund. Håper papirinnsamlig og alt går med lynets hastighet.

Vi kom fra Colombia for en drøy uke siden. En ubeskrivelig opplevelse for 3. gang. Ord kan vanskelig beskrive.....

Lykke til videre!

beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjære tejen! Gratulerer SÅ mye, dere har en uforglemmelig tur i vente om en stund. Håper papirinnsamlig og alt går med lynets hastighet.

Vi kom fra Colombia for en drøy uke siden. En ubeskrivelig opplevelse for 3. gang. Ord kan vanskelig beskrive.....

Lykke til videre!

beste hilsner

Velkommen hjem fra Colombia og gratulerer som trebarnsmamma. Kan tenke meg dere har hatt en flott tur og at møtet med det nybakte familiemedlemmet var stort! Ble det gutt eller jente og hvor gammel er han/hun?

Ja, vi har begynt å se på hva vi trenger av papirer. Lista vi fikk fra deg i sommer er til god nytte nå, så takk skal du ha for den! Tar det lang tid før man får oppskriften fra AF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Svarte deg på en annen tråd, men i tilfelle du ikke leser den, så vil jeg bare si GRATULERER med godkjenninga!!

Da er det bare å sanke papirer til den store gullmedaljen...

Var innom hos politiet i dag og leverte søknadene om politiattester, og da sa de at de ville behandle den med en gang, og sende den i posten før helgen.... :-) Herlig når ting fungerer, eller hva????

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem fra Colombia og gratulerer som trebarnsmamma. Kan tenke meg dere har hatt en flott tur og at møtet med det nybakte familiemedlemmet var stort! Ble det gutt eller jente og hvor gammel er han/hun?

Ja, vi har begynt å se på hva vi trenger av papirer. Lista vi fikk fra deg i sommer er til god nytte nå, så takk skal du ha for den! Tar det lang tid før man får oppskriften fra AF?

kjære tejen, ja nå "heier" jeg på dere. Mail meg gjerne om det er noe! Oppskriften fra AF kan vel ta en uke eller litt over det (eller litt mindre). De må høre fra BUFA først og så sender de til dere (de får kopi av godkjennelsen direkte fra BUFA).

Vi ble tildelt en gutt på 2 mnd 1. august. Reiste til Colombia 12. august og var der i ca 3,5 uker. Ikke en dag for mye! FANTASTISK!

Så nå er fam fulltallig med 3 nydelige barn og vi er ubeskrivelig takknemlige...

Gleder meg til å følge dere!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...