Gå til innhold

Vente, vente, vente.....


Walderama

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå holder jeg på å bli gal av denne ventingen. Føler at jeg har vært tålmodig hele tiden, men stien til postkassen har virkelig begynt å gjøre seg gjeldende. Venter på godkjenningen fra ICBF, og det nærmer seg snart 5 mnd siden vi sendte papirene. Det må nå vel skje noe snart....?!

Vel, måtte bare få syte litt.... He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei walderama

Tror nok du snart hører noe nå.. Det er ganske mange søknader i Colombia om dagen,. så det tar nok litt tid. Når det gjelder Colombia så har nok ventetiden gått litt opp siden det er så mange søkere akkurat nå!

Jeg krysser fingrene for at dere hører noe snart!

Venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så skjer det. Garantert!

Etter to adopsjoner har vi tilbakelagt litt i overkant av 5 års venting så nå er det godt å sette punktum (c:

Lykke til med ventingen, jeg håper og xer fingrene på at dere hører noe snart.

Beste hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...