grot Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 For oss her på Øst-landet i hvertfall:-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jaaaaa! Og det er bilde av vår lille gulljente inne det. Den lille med rød kjole nederst i høyre hjørne på side to. Hilsen en stolt 0 Siter
grot Skrevet 17. september 2003 Forfatter Skrevet 17. september 2003 Jaaaaa! Og det er bilde av vår lille gulljente inne det. Den lille med rød kjole nederst i høyre hjørne på side to. Hilsen en stolt Iller opp i stua for å se:-) Dessuten liker jeg nicket ditt da. Det er vår sjarmør sitt thailandske kjælenavn. betyr forsåvidt "liten" 0 Siter
AAA Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jaaaaa! Og det er bilde av vår lille gulljente inne det. Den lille med rød kjole nederst i høyre hjørne på side to. Hilsen en stolt Hun er så fin atte! :-) Og så fin kjole! Vår prinsesse er også i bladet, på side 2 øverst til høyre. )))) Hilsen fra 0 Siter
thaimor Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jaaaaa! Og det er bilde av vår lille gulljente inne det. Den lille med rød kjole nederst i høyre hjørne på side to. Hilsen en stolt Så koselig å se de søte, små kinajentene deres - en liten fei og en liten AAA! 0 Siter
BMS! Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, har ikke kommet her på østlandet hos meg:-( FÅr håpe det kommer i morgen. *gleder seg* 0 Siter
Mamta Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jaaaaa! Og det er bilde av vår lille gulljente inne det. Den lille med rød kjole nederst i høyre hjørne på side to. Hilsen en stolt Ikke her nord, nei! *sukk* Får sette min lit til at det dumper ned i postkassen idag her hos oss... Vil jo så gjerne beundre bildene av go'jentene deres;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.