Gå til innhold

Aldersforskjell


Gjest satsekanskje

Anbefalte innlegg

Gjest satsekanskje

Jeg er en gutt på 20 som er interessert i en jente på 25. Har ikke nevnt noe for venner ennå. Synes dere hun er for gammel for meg? Vi studerer begge to og er egentlig ganske like synes jeg, tror hun liker meg. Ønsker svar fra både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå for det! Fem år er ingenting. Det hadde vært annerledes hvis dere hadde vært 8 og 13, men dere er eldre nå og ingen kommer sikkert ikke til å reagere.

Jeg vil si det er helt i orden hvis det er det du vil. Hadde det vært for 100 år siden hadde ingen leet et øyelokk en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg er ei jente på 23 som har en kjæreste på 18. Det er enda litt mer tabu enn det du nevner. Vi har det veldig bra sammen og det syns vi er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...