Gå til innhold

TAKK, alle sammen!


Fibe

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen for gratulasjonene i går!!! Det var kjempehyggelig med alle tilbakemeldingene.Her hjemme var det telefoner, mailer og SMS'r hele dagen. Det ble litt av en dag i.Ubeskrivelig deilig med en total utmattelse på kvelden. Bilder av solstrålen er plasert rundt omkring.

Til deg FRØ må jeg si takk for den fine siden om barnehjem og provinsen Jiangxi. Har ikke lest så mye ennå men vi skal fordype oss i den.

Ellers lurer jeg på om noen av dere kunne si noe om været i Jiangxi og Beijing i slutten av oktober. Er det sommer/høst - hvor varmt kan det være, regn osv.

Hilsen fra en lykkelig mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Fibe,

dere har spennende tider i vente!! Nesten så jeg blir litt misunnelig, gitt *ler*

Vi var i Nanchang i mnd.skifte aug/sept i fjor (altså litt tidlig i forhold til det du spør om) og da var det veldig varmt og klamt!! Temp. rundt 40 grader og høy luftfuktighet.

Lykke til med de siste forberedelsene!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tobarnsmamma1365380422

Hei, Fibe!

Vi var i Nanchang i slutten av oktober i fjor.

Det var da ca 18-19 grader og oppholdsvær de fleste dagene, med andre ord svært behagelige temperaturer.

Vi vandret rundt i tynne bomullsgensere, men var glade at vi hadde med fleecedressen til veslemor samt de små, myke teppene når hun sovnet i vogna.

Det er mulig det var en kaldfront som kom fra nord da, for i Beijing var det bikkjekaldt så turene til silkemarkedet ble kjappe. (Der opp var det -1 grader om dagen da for et år siden!)

Sjekk temperaturene rett før dere drar.

Ååååh - jeg skulle gjerne

dratt til Nanchang igjen!!!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...