Gå til innhold

Kina


Salten1365380501

Anbefalte innlegg

Salten1365380501

Hei alle sammen.

Ville bare fortelle at jeg fikk mail fra Inor Adopt idag med flere opplysninger om Kina.

Desember 2002/januar 2003 kommer samtidig, CCAA vil fortsette med 2 og 2 mnd. til sammen til ventetiden kommer ned i 10 mnd. Forventet tildeling for vår del (januar) vil dermed bli i slutten av oktober/begynnelsen av november.....

En god helg til dere alle sammen, en ekstra stor hilsen til alle som har fått tildeling i det siste !!

Med vennlig hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo kjempegode nyheter for mange ventende. En drøy måned så er det dere som står for tur for tildeling. Vi ligger bare en måned foran dere i løypa, men kan allerede si at dere har noe stooort å se fram i mot.

Sweet dreams, fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!!! Jeg blir samtidig litt matt - det går så fort!!!

Tror dere det gjelder alle foreningene??

I VB har de forespeilet oss tildeling i desember (vi har registrering i Januar)

Men utrolig spennende er det!Gleder meg sånn!!!!!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn noen rykter på "rykteantennen". Alle med DTC tom mars 03 får tildeling før nyttår.

Deretter vil tildelingstiden igjen øke noe grunnet mange søkere.

I så fall blir det:

Des/jan - tildeling oktober,

febr - tildeling november,

mars - tildeling desember,

april - tildeling jan/febr og mai - tildeling mars.

Ryktene sier at april vil ta noe tid grunnet kinesisk nyttår. I så fall blir det tildeling i mars på oss. Begynner å jobbe 100% 1.november og bør da ikke reise før i mai. Kanskje jeg bør begynne tidligere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk inn noen rykter på "rykteantennen". Alle med DTC tom mars 03 får tildeling før nyttår.

Deretter vil tildelingstiden igjen øke noe grunnet mange søkere.

I så fall blir det:

Des/jan - tildeling oktober,

febr - tildeling november,

mars - tildeling desember,

april - tildeling jan/febr og mai - tildeling mars.

Ryktene sier at april vil ta noe tid grunnet kinesisk nyttår. I så fall blir det tildeling i mars på oss. Begynner å jobbe 100% 1.november og bør da ikke reise før i mai. Kanskje jeg bør begynne tidligere???

Fint om du kunne skrevet litt om historie til ryktet. Hvor har du det fra og hvor kommer ryktet fra?

Lettere for oss andre å ta stilling til ryktet da.

F.eks hvis noen bare har regnet 2 mnd pr mnd og funnet ut at da er mars ferdig innen nyttår så er ryktet lite verd. Hvis det derimot kommer fra CCAA så stiller det seg helt annerledes!

De som følger med på statistikekn over tildelinger ser at antallet tildelinger er lavt for tiden (ca 75 pr. mnd før april / 15 pr. mnd etter) http://homepages.wwc.edu/staff/stirra/china/stats/index.htm

Dette kan ha flere årsaker, en av dem kan være at pga. kvotene så er antall søkere lavt (foreningene brukte opp kvotene sine tidlig på året).

Da kvotene ble fjernet ble det vel sikkert sendt store bunker med søknader? Dette skjedde i desember, så de store bunkene har vel da reg. dato i Kina desember / januar. Hadde jo vært glimrende om dei ble ferdig med alle til nyttår, men jeg er nå engang en tviler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du kunne skrevet litt om historie til ryktet. Hvor har du det fra og hvor kommer ryktet fra?

Lettere for oss andre å ta stilling til ryktet da.

F.eks hvis noen bare har regnet 2 mnd pr mnd og funnet ut at da er mars ferdig innen nyttår så er ryktet lite verd. Hvis det derimot kommer fra CCAA så stiller det seg helt annerledes!

De som følger med på statistikekn over tildelinger ser at antallet tildelinger er lavt for tiden (ca 75 pr. mnd før april / 15 pr. mnd etter) http://homepages.wwc.edu/staff/stirra/china/stats/index.htm

Dette kan ha flere årsaker, en av dem kan være at pga. kvotene så er antall søkere lavt (foreningene brukte opp kvotene sine tidlig på året).

Da kvotene ble fjernet ble det vel sikkert sendt store bunker med søknader? Dette skjedde i desember, så de store bunkene har vel da reg. dato i Kina desember / januar. Hadde jo vært glimrende om dei ble ferdig med alle til nyttår, men jeg er nå engang en tviler :-)

Ryktene oppstår gjerne ved at noen skriver inn på en Yahoo gruppe hva de har hørt fra sin adopsjonsforening. I dette tilfelle var det en blanding av hva spanjoler og amerikanere sier at de har blitt fortalt.

Uansett så må vi huske at det er rykter og intet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...