Gå til innhold

Livshjulet går...


Gjest erfortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest erfortvilet

...år jager år, tid sluker tid...

Ventetiden begynner å røyne på nå, føles som om det aldri skal komme noen barn til oss. Venners barn vokser til og blir store, de finner andre venner med barn i samme alder.

Vi har ingenting å forholde oss til, vi vet ikke når vi kan få tildeling. Alt vi vet er at det er to familier foran oss. Men det betyr visst ikke at det snart er vår tur, det kan likegodt ta et år til sa saksbehandler i AF.

Vi har ventet i 2 år og 8 måneder nå.

Føles som om jeg blir torturert og ingen kan hjelpe. Adopsjon er ikke for sarte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo ikke hvilket land dere adopterer fra, men har dere valgt et av de mer "ukjente" er det prisen å betale...virker det som. Noen ganger kan det gå fort, andre ganger går det i sirup. Samtidig trengs det søkere på disse landene også for å få systemet i gjenge.

2 år og åtte måneder høres umenneskelig ut. Er det selve ventetiden i landet som har drøyet slik, eller er det tiden fra dere startet prosessen?

Jeg synes det er rart adop.formidleren ikke har gjort dere obs på dette fra starten av. Det er tross alt bedre å takle en hard virkelighet enn denne uvissheten.

Det blir litt flåsete å si at slikt glemmes den dagen dere får treffe barnet deres, men det er faktisk noe i det. Skal ihvertfal krysse fingrene og sende over litt "speed" (det har hjulpet før ;-))

~´*`~´*`~´*`~´*`- - -.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, det var lang ventetid, især hvis dere har ventet så lenge siden godkjenning fra bufa...

Men det ER også sant som de sier, at ventetiden med dens viderverdigheter stort sett er glemt når du endelig har barnet hos deg. Fattig trøst nå, sikkert, men hold bare ut, så får du oppleve det!

Sender deg også en drøss med ventestøv ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trøstehilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkelikefortvilet

Takk så mye for trøstende ord, ventestøv og speed Mamta og thaimor!

Ordene varmet og ventestøvet og speeden må ha hjulpet, for jeg føler meg litt bedre nå! :-)

Vi får se frem til når alt blir glemt. Det gjør nok godt i både kropp og sinn...

For en deilig drøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for trøstende ord, ventestøv og speed Mamta og thaimor!

Ordene varmet og ventestøvet og speeden må ha hjulpet, for jeg føler meg litt bedre nå! :-)

Vi får se frem til når alt blir glemt. Det gjør nok godt i både kropp og sinn...

For en deilig drøm...

Så godt å høre!

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...